TheDennis Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Fan, nu sitter jag o försöker plugga till en musikprov som är imorrn, (har inte pluggat nått till det o vi har haft 7 veckor på oss) men jag kan fan int esluta o tänka på gta! Nån med samma problem?! Vet att det är en onödig topic men....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ska köpa 4 vinterdäck på alufälg... Det är mycccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkket viktigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 själv så har man gjort alla prov förra veckan så för mig är det bara o ta det lugnt...vet att detta inte precis hjälper men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag kan knappt sova efter en kväll med alla rykten på denna sajten hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hade prov ida träna igår läste på som satan fatta inenting stängde av datan sluta tänka på det lärde mig något men då var det helt tysst i rummet så jag sommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag sitter också me ett prov SO blööö....men det är precis skit svårt att sluta tänka på det.....man oroar sej för förseningar, att det inte kommer på fredag,att det tar slut och om det blir vad de lovar och allt typ....jag roar mig med att köpa typ allt som det står GTA:SAN ANDREAS på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag drömmer om att GTA San Andreas sitter i mitt PS 2 när jag vaknar när jag tittar så är det inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Samma situation här . Har spanskaprov imorgon men slinker hela tiden undan till datorn för att läsa ny info, kolla forumet mm. Egentligen vore det bästa om jag stängde av nu direkt men det är ju så spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har i princip samma problem... ett skitviktigt matteprov nu på torsdag... och jag kan inte koncentrera mig när jag pluggar bara för att jag tänker på GTA: SA hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) försöker hitta nya spel och lira tills Sa kommer har varvat mafia och Max payne 2 nu typ 10 gånger jag önskar så innerst att jag kunde byta ut Max payne 2 eller mafia till sa i 10 minuter :'( :'( Redigerad 26 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som har problem med att sova, koncentrera er, osv: SÖK UPP EN PSYKOLOG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som har problem med att sova, koncentrera er, osv: SÖK UPP EN PSYKOLOG jag har inte problem att sova eller koncentrera mig så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Samma situation här . Har spanskaprov imorgon men slinker hela tiden undan till datorn för att läsa ny info, kolla forumet mm. Egentligen vore det bästa om jag stängde av nu direkt men det är ju så spännande! HAHAAHA otur att du inte har vår spank lärare HAHAHAHA hon kommer från spanien och kan knappt svanska Men sona killar i min klass hade inte läst på ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de jag tänker endå hela tiden på det och undra hur det kommer vara på fre i skolan kommer typ chata på läraren SLÄPP OSS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni som har problem med att sova, koncentrera er, osv: SÖK UPP EN PSYKOLOG va hos en sån hon sprang iväg gråtandes jag vet inte varför hon ville inte träffa mig efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAHAAHA otur att du inte har vår spank lärare HAHAHAHA hon kommer från spanien och kan knappt svanska Men sona killar i min klass hade inte läst på ett skit till spanskan och fick 27 av 54 och fick MVG typ d0 fel o högsta betyg On topic har inga fler prov tills efter novembelovet som börjar den 29:de jag tänker endå hela tiden på det och undra hur det kommer vara på fre i skolan kommer typ chata på läraren SLÄPP OSS!!! HHAHAHAHa vi har också en spanjorska till spanksalärare och hon är skitsträng (oftast)!! Hon står och gestikulerar (stavning?) som en apa vid katedern och rabblar upp nåt som man knappt förstår (äh jag var nog lite för tyken där, eller ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 För mig är det helt chill, slutar tidigt alla dagar nu som är kvar, sen är det ju lov. Hade prov i måndags. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 lite läxa i `´eng´´ men det är bara ett test om man gjort läxan, hehe men det gör jag i morrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag är lite orolig över imorron och i övermorrgon det är 2 bulla och LLLLÅÅÅÅÅNNNNNGGGGGAAAAA dagar :'( HAHAHA GTAjonte:du ska se vår mattelärare kan sämre svenska än vad jag kunde när jag var 2år hon försöker prata med kroppen TECKENSPRÅK Men så är det i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts