E Tomten Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har köpt True Crime: Streets of LA. Installerat det och det gick jätte bra, Men när jag ska spela det så kommer ett felmeddelande: "TrueCrime.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Och jag avinstallerade och installerade om det. Samma meddelande. HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har köpt True Crime: Streets of LA. Installerat det och det gick jätte bra, Men när jag ska spela det så kommer ett felmeddelande: "TrueCrime.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Och jag avinstallerade och installerade om det. Samma meddelande. HJÄLP Var glad att det inte funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gå till affären du köpte spelet i o säg att det inte funkar så får du kanske pengarna tillbaka och kan då köpa ett bättre spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Var glad att det inte funkade W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Lämna tillbaka spelet och be att få pengarna tillbaka, för det e ingen ide att be om ett nytt för spelet suger True crime= Kokonötstårta ( Blää) Gta: San anderas=Gräddtårta med jordgubbar ( Mums) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts