isidor Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja vissa brukar ju fuska när det spelar GTA, tillochmed INNAN dom klarat av det Jag ska iallafall INTE fuska. Ska du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej fan, det förstör ju hela spelkänslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 neeeeeeeeej.. Kanske efter jag klarat ut de så kan man leka lite men först ska ja lira ut de utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja, när jag har klarat spelet en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kommer jag kanske göra när jag bara leker mellan uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) 1. Skaffa *host* 2. Ladda ner 100% savefil. 3. Fuska och leka. Redigerad 26 oktober, 2004 av Sergej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 NEJ! Att fuska på GTA är så himla tråkigt, man förstör hela spelkänslan... När/om jag har klarat 100% så ska jag kanske leka lite med fusk och sånt, men absolut inte annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 du skulle ha gjort en poll om det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) du skulle ha gjort en poll om det här vore ännu onödigare, finns ju redans massor utav polls om det. Redigerad 26 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hatar fusk... det förstör spelkänslan... Det är ok att fuska när man har varvat spelet typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 brukar bara fuska efter jag varvat spelet en gång minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har faktiskt inte ens spelat klart vice city... gillar inte uppdragen i gta-spelen... jag bara glider runt... Och är stoppie och bakhjulskung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har faktiskt inte ens spelat klart vice city... gillar inte uppdragen i gta-spelen... jag bara glider runt... Och är stoppie och bakhjulskung! Jaså kungen på wheelie och stoppie alltså?? Kan du bevisa det på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har det på ps2... men är retired från vice city... men kan försöka ordna nå sorts bevis på det när jag fått S.A... om det går? har du nå ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jahopp MrBrager,Hur lång tid stoppie/wheelie då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 polaren har mitt minneskort kan inte kolla mitt personbästa men iaf vilken bike? cross scooter eller sportbågen? kan ju testa hur långt jag kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
casallo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej det är skit tråkigta att fuska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J da lård Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag skulle aldrig fuska på nåt av updragen i GTA:SA, men kanske nån gång om jag bara åker runt och "leker". Fusk suger. På alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 När jag allmänt leker och har klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hell no att jag fuskar.. d gör bara n00bs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts