erko Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag såg på nyheterna igår. då var det några i sthlm så hade dragit ut föraren och tagit bilen på riktigt...polisen sa att dom hade blivit inspirerad av grand theft auto (gta)... ganska grymt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Nej det är inte grymt väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 (redigerad) Nej det är inte grymt väx upp Håller med till 100%! Hur skulle du kännt dig? Redigerad 21 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Precis, Jag skulle inte vilja komma med min alldeles ny KÖPTA BMW M5 Och vid närmsta rödljus så snor en annan gubbe bilen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 måste ha varit nån sjuk jävel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Hur i hela friden kan du tycka det var grymt??? Du kanske är en sån själv vem vet? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jävla töntar allihop...vem fan kör BMW? tyska jävla skit bilar...det ända bra är att volvo har tillverkat motorerna.... förresten vem sa att nån hade en BMW M5? Tycker ni att gta är grymt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Ja men varför F**N ska vi tycka det i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Vart fan har du hört att Volvo har tillverkat BMW´s motorer! Är du helt galen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 haha......snacka om sjuka jaevlar!!!!DOm som snodde bilen alltså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 min kompis har en amrikansk importerad bil.....så fort man startar den låser sig dörrarna automatiskt....så detta inte ska kunna inträffa......låser man upp dom när man ska gå ut.....låser dom sig igen när man börjar gasa tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 hehe....smart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 ja nåt konstigt med de...amerikanska bilar är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Människor som inte kan skilja på spel och verklighet tycker inte jag ska spela GTA. Carjacking hör till USA, sånt ska inte hända här i vårat fredliga Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Min Mercedes låser sig automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Har en Volvo 264 -75 Med 200+hk DEN ÄR Good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 (redigerad) hur gammal är du erko?... skit samma men jag håller me arvid... inget ska hända här hemma trygga sverige Redigerad 21 november, 2002 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jävla töntar allihop...vem fan kör BMW? tyska jävla skit bilar...det ända bra är att volvo har tillverkat motorerna.... förresten vem sa att nån hade en BMW M5? Tycker ni att gta är grymt? Va f*n har det med saken att göra....vilka som kör BMW....och du kanske inte visste att spel faktiskt inte är till för att inspirera folk till att utföra olika slags brott(Även om det gör det iaf...på dig verkar det som)....fattar inte hur du kan tycka folk är töntar bara för dom(Vi)inte tycker att det är coolt att sno(Eller råna....med föraren i blir brottet desto svårare att bestäma)en bil.....du verkar inte va så gammal...min enda rekomendation till dig är att sluta spela vålsamma spel....spela mulle meck det är pedagogiskt och bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 ERKO = PERM BAN?? Han förespråkar våld och tycker att det är grymt när andra blir rånade. Han kallar alla på forumet för töntar. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 ERKO = PERM BAN?? Han förespråkar våld och tycker att det är grymt när andra blir rånade. Han kallar alla på forumet för töntar. wörd... jag tycket inte han ska vara här! och inte spela gta eller liknande spel, för sitt eget bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts