Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Är de nån som har hittat några gameplay filmer så nån i USA har fixat? Skulle vilja se lite nya filmer. Skriv här om ni hittar nåt. EDIT: Posta inga IGN och Gamespot filmer, OM de finns nån som inte sett dom så posta inte annars. Själv har jag sett alla. Redigerad 26 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 högst upp på den här sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tror gamespot har in game bilder... Ville inte kolla på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har hållit mig undan från all information dom senaste veckorna, men nu kunde jag inte låta bli. Jag kollade på igns videor. Hmm, jag klassar _inte_ detta som en spoiler då det har med ljud att göra. När en polisbil kom så hörde jag inga sirener? Och när Han krockade så hörde jag inget krish. Sedan så var det en snubbe som åker igenom en bil.. Han som hoppade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 VA? inget av det dära e sant förutom det med att han åker genom en gubbe det har fått ljud 9 tror jag Jag tycker det är så JÄVLA BRA LJUD JEMFÖRT MED VC när dom sköt på bilen det lät underbart när man sladdar det är ju en gåva från GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Var är det ni kollar? Något av det ni sägger finns IAF inte i dom 2 filmerna som är högst uppe på GTAgaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 IGN. Kolla så ser ni att det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) tror det är recentions ex dom har och inte det riktiga som kommer och släppas i butiken dom har säkert legat och tryckt på det ett tag möjligtvis inte gtagamings Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts