Hultenius Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tror dom skickas på torsdag. Har inte fått något svar på mina mail till CDON än. Ska försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tror dom skickas på torsdag. Har inte fått något svar på mina mail till CDON än. Ska försöka igen. bra att du ställer upp för oss Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Till chrillepille: Men när du har loggat in, står det Klar för leverans då? För om jag klickar på själva länken, då står det Ej levererad..Men man får hoppas på det bästa. Jag gjorde min beställning 12 oktober 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till Hawkeye: Okej, jag förstod inte riktigt ditt svar.. Gäller detta oss på CDon.com eller dom som hämtar ut i vanliga spelbutiker? Kan du förklara..igen kanske på ett annat sätt? ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till Hawkeye: Okej, jag förstod inte riktigt ditt svar.. Gäller detta oss på CDon.com eller dom som hämtar ut i vanliga spelbutiker? Kan du förklara..igen kanske på ett annat sätt? ;/ gäller CDON det va nån som sa att dom inte inväntar rätt dag så då tar jag slutsatsen att dom skickar på torsdag med posten som kommer runt 12". Gäller alla butiker som säljer spelet i vanliga butiker läste även att nån sa att kartongerna inte får öppnas innan en viss tid på torsdag kväll och det har jag även fått svar på och detta påstående stämmer enligt dom 2 TV Spels butiker jag besökte under lunchen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tror dom skickas på torsdag. Har inte fått något svar på mina mail till CDON än. Ska försöka igen. Men, man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till Hawkeye: Okej, då förstår jag.. Jag kan inte vänta längre snart! Tur att man slutar tidigt i alla fall..så man kan sova under tiden Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till Hawkeye: Okej, då förstår jag.. Jag kan inte vänta längre snart! Tur att man slutar tidigt i alla fall..så man kan sova under tiden Haha hehe själv vill jag göra så mycket som möjligt så dagarna går fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jo, men när man sover går dagarna fort också. Fan vad jag längtar. Hur var det nu igen? Skickas det på imorgon eller på torsdagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Bastard: Men jag trycker på order status, sen så loggar man in, och där står det ej levererad...men eftersom jag bokade innan dig så borjde jag få det om du får..men iallfall så har jag mailat dom för att vara på säkra sidan.. Hultan: men om dom skickar på torsdag så får vi väl spelet på måndag?? Dom hinner ju inte från malmö och ut i brevlådorna på en dag??dom hinner iallfall inte till örebro. Hoppas dom skickade spelen förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tror dom skickas på torsdag. Har inte fått något svar på mina mail till CDON än. Ska försöka igen. Jag fick visst rätt alla fall. Spelet har kommit till några personer idag (Torsdag 28:e). Tyvärr har jag inte fått det ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Chrillepille: Men klicka på den senaste beställningen, det är nog GTA SA.. På mitt tvspel står det skickad.. Så jag kan ha det idag eller imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 LuNk4n: Jo, jag hörde att vissa har fått det idag från Cdon.com Då kanske jag också får det..Eller så blir det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vi har skeppat alla beställningar i tid. Sista lasset går i eftermiddag. @chrillepille: Jo, det tar bara en dag att skicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 min skickades iväg igår så jag kanske kan få det idag för våran brevbärare är seg som en snigel hade leveret spelet snabbare än han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 @Gudfar: Haha, hoppas inte vår brevbärare är seg. Då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 De som inte får det idag kommer garanterat att ha det imorgon, om inte väldigt speciella saker skulle hända, eller att du bor jävligt tokigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jo, precis. Men jag hoppas att den ligger i min brevlåda nu snart. Jag bor i ett radhus, brevbäraren kommer rätt ofta. Fyfan vad glad jag blir om jag har fått det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Jo, precis. Men jag hoppas att den ligger i min brevlåda nu snart. Jag bor i ett radhus, brevbäraren kommer rätt ofta. Fyfan vad glad jag blir om jag har fått det redan Kommer brevbäraren ofta? Han kommer inte varje dag förutom Lördag och Söndag då? hehehe... Redigerad 28 oktober, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja, ofta..Rätt så ofta skulle jag tro. Inte sett han på ett tag.. Haha, han kommer ju inte på helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts