bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Onödig topic, men det skiter jag i. Nu på CDon.com står det att det är klart för leverans, så jag kommer nog troligtvis få det på fredag, ni andra också säkert.. Jag är i extas, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tack för att vi fick veta. Nu kan vi alla släppa andan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 helt underbart! nu väntar jag bara på att det ska stå ivägskickat eller vad det nu står där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jaså, jag har beställt mitt från webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 499:- på spelbutiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Varsågod. Ja, nu väntar vi! Helt underbart, åh. Hela min kropp skakar nästan. Det här är fan det bästa jag varit med om! Jag struntar i hur mycket det kostar, jag betalar ändå inte !!!!!!!!!!!! Fredag i mitt hjärta. Nu (hoppas) jag att ingen som beställt från CDon.com behöver oroa sig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ta det lungt, det är bara ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ta det lungt, det är bara ett spel Nej det är mer en "Bara" ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Grabben har rätt - det är klart för leverans. Så jag skulle gissa på att spelet skickas imorgon redan, så vissa av oss kanske får spelet redan på Torsdag, om man nu bor nära deras centrallager. Men det kommer senast på fredag. Äntligen börjar det rulla på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej, det är INTE bara ett spel. Det är så mycket mer än ett spel! Precis, Hjälte! Inte för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Grabben har rätt - det är klart för leverans. Så jag skulle gissa på att spelet skickas imorgon redan, så vissa av oss kanske får spelet redan på Torsdag, om man nu bor nära deras centrallager. Men det kommer senast på fredag. Äntligen börjar det rulla på... tror mer på att det kommer skickas under tosdagen sen att release dagen är release dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Till LuNk4n: Jag tror inte man får det på torsdagen, det kan ju möjligtvis skickas då, eller på onsdagen.. Men jag håller tummarna att vi får det på fredagen.. Ja, äntligen! Woho, jag är så glad! Otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Grabben har rätt - det är klart för leverans. Så jag skulle gissa på att spelet skickas imorgon redan, så vissa av oss kanske får spelet redan på Torsdag, om man nu bor nära deras centrallager. Men det kommer senast på fredag. Äntligen börjar det rulla på... Hoppas inte det kommer på torsag för då blir det knas för min kompis och jag ska spela det på fredagen o framåt och jag skoulle inte kunna hålla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Till Dibel: SA kommer nog inte komma på torsdagen, för releasedagen är på fredagen.. Men man vet aldrig. Bättre att det kommer på fredag.. Dagen med stort D för oss alla. (Dom flesta i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Förtydligande: Här om dagen prata jag med CDON, och de lovade mig att spelet är mig tillhanda på fredagen. Så därför drar jag slutsatsen att spelet skickas på onsdag. Om spelet skulle skickas på torsdagen, så skulle väldigt många få spelet först efter helgen - och då går CDON's löfte helt åt helvete. Men om de skickar det på onsdagen så kommer nästan alla som bokat det, få det på fredagen. Men, de som bor nära får det naturligtvis en dag tidigare, för jag tror inte posten "håller inne" med spelet för att invänta rätt dag. Jag kan så klart ha fel, men jag tror CDON är mer intresserade av att hålla löften, en att undvika att folk får spelet en dag tidigare - det blir en win-win-situation för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Till LuNk4n: Det låter jättebra, allting. Hoppas det skickas på onsdag då, jag ska kolla min beställning på Cdon.com nu på onsdag igen och se om det står att den har skickats.. Jag har så svårt att hålla mig! Gaaaah! Vissa av mina saker som jag har beställt har blivit försenade, men nu ska vi inte prata om förseningar helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Förtydligande: Här om dagen prata jag med CDON, och de lovade mig att spelet är mig tillhanda på fredagen. Så därför drar jag slutsatsen att spelet skickas på onsdag. Om spelet skulle skickas på torsdagen, så skulle väldigt många få spelet först efter helgen - och då går CDON's löfte helt åt helvete. Men om de skickar det på onsdagen så kommer nästan alla som bokat det, få det på fredagen. Men, de som bor nära får det naturligtvis en dag tidigare, för jag tror inte posten "håller inne" med spelet för att invänta rätt dag. Jag kan så klart ha fel, men jag tror CDON är mer intresserade av att hålla löften, en att undvika att folk får spelet en dag tidigare - det blir en win-win-situation för dem. det är bara ett problem dom får inte lov och släppa spelet en dag tidigare och posten går ut med posten även om dom 7500 extra paket så är det tror R* är rätt hårda med det i och med att dom blev bestulna Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Till Hawkeye: Nej, det är ju sant. Onsdag, eller torsdag skickas spelet nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Onödig topic, men det skiter jag i. Nu på CDon.com står det att det är klart för leverans, så jag kommer nog troligtvis få det på fredag, ni andra också säkert.. Jag är i extas, ursäkta. min står de såhär "Grand Theft Auto San Andreas Ej levererad " så min kom inte med? för få exemplar? min typiska otur! :'( *EDIT* Bastard..bara för att se, när gjorde du din beställning? Redigerad 26 oktober, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Till Hawkeye: Nej, det är ju sant. Onsdag, eller torsdag skickas spelet nog.. det va nån som sa att dom inte inväntar rätt dag så då tar jag slutsatsen att dom skickar på torsdag med posten som kommer runt 12. läste även att nån sa att kartongerna inte får öppnas innan en viss tid på torsdag kväll och det har jag även fått svar på och detta påstående stämmer enligt dom 2 TV Spels butiker jag besökte under lunchen idag OBS sista gäller bara affärer som kommer sälja det direkt till kund och inte till alla er på som beställt på CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts