Joni- Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ok jag är ny här... Trevligt forum! Jag har ett problem, när jag ska installera en ny bil och använder IMG-tool för att tabort .dff och .txd filen får jag detta medelande "Dir file error! It might be in use.. exiting.." Varför? Har ju inte gta:vc igång eller några andra mappar uppe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ok jag är ny här... Trevligt forum! Jag har ett problem, när jag ska installera en ny bil och använder IMG-tool för att tabort .dff och .txd filen får jag detta medelande "Dir file error! It might be in use.. exiting.." Varför? Har ju inte gta:vc igång eller några andra mappar uppe.... För att din gta3.img fil är skrivskyddad.. Ta bort skrivskyddet och försök igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 D'OH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 D'OH! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja att jag var så dum att jag glömde bort skrivskyddet... även solen har fläckar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja att jag var så dum att jag glömde bort skrivskyddet... även solen har fläckar ju AHa mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 okej okej det har inget med topicen att gör men istället för att starta en ny skriver jag här!!När jag ska spela CZ3 mod(hittas här http://www.vicecitymods.de:4018/gtavc_maps.php en bit ner på hemsidan) så hänger sig spelet på slutfasen i uppladdningen utav spelet trots att jag har gjort allt som står att man ska göra tex ändra me vc limit adjusmenter.Vad e det för fel om nån vet så vill jag gärna veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 okej okej det har inget med topicen att gör men istället för att starta en ny skriver jag här!!När jag ska spela CZ3 mod(hittas här http://www.vicecitymods.de:4018/gtavc_maps.php en bit ner på hemsidan) så hänger sig spelet på slutfasen i uppladdningen utav spelet trots att jag har gjort allt som står att man ska göra tex ändra me vc limit adjusmenter.Vad e det för fel om nån vet så vill jag gärna veta!! Iom att det inte har ett skit att göra med vad den här tråden handlar om så ska du skapa en ny. Du får mer hjälp om du skapar en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag tog bort skrivskyddet men det står samma skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts