Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 "På www.gtasajten.com nämner de inget om förseningar och de om några borde ju veta och jag snackade med EB Games i måndags och då sa de att spelet fanns att hämta senast kl 12 den 29:e." Från: Mr_Mustachio http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...17099506&page=4 vad är det för skitsnack?..måste man hämta spelet FÖRE KL 12:00 på fredagen även om man har förhandsbokat?... Det är ju fan bedrövligt, man ska kunna hämta tills det stänger annars kan Tradition/EB Games ge fan i att sälja spel, dom ska väl inte styra när jag ska komma hämta under den dagen. Och kl 12:00 ligger jag sover fortfarande på fredagen. man ska inte lyssna på alla rykten folk gillar och sprida rykten om releaser det gör att folk blir intresserade av dom hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det vore j*vligt dumt av Traditon att bara beställa 3500 ex, eftersom dom vet att det kommer att sälja så bra. Tror nog att dom beställt 10.000... Ska ringa i morgon för att vara säker att jag får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 lol på Fredag morgon "jag fick mitt ex klockan 0:01" Du har alltså rest fram i tiden och sett dig själv ta emot ditt förbokade exemplar av San Andreas klockan 0:01 på fredagen eftersom du vet att du fick det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) "jag fick mitt ex klockan 0:01" Du har alltså rest fram i tiden och sett dig själv ta emot ditt förbokade exemplar av San Andreas klockan 0:01 på fredagen eftersom du vet att du fick det då? för att han i princip lova mig det Marreo det handlar inte om det det kommer inte tillräckligt med exemplar till Sverige tills releasen Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 till Matteus och Max_86 Vi får bara hoppas att det trillar ner i brevlådan, annars ligger det nog en avi där.. Det är inte långt från Posten från mig.. Så det är lugnt. Fyfan vad skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Skitsnack.... Man har 48 timmar på sig att hämta ett spel som man har bokat.... Och dedär att dom som har bokat sitt spel för 7 månader sen och dom som bokade det för 3 dagar sen, de är först till kvarn som gäller då.... Dom kan ju inte säga att du får vänta 48 timmar på att Arne som var nr 1 ska komma,, Han ringde och sa att han kommer om 47 timmar så ni får vänta på att han ska hämta sitt spel först... Men oroa er inte, jag känner en kille som kör lastbil från Malmö till Stockholm och han sa att han kommer att ha en hel trailer med just tv spel,, och jag antar att det mästa är GTA SA,,, och jag tror inte att det bara är han som kör tv spel på torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Då är det falsk marknadsföring av Tradition/EB GAMES, med tanke på att deras kampanj gick ut på "Byt in två spel, få San Andreas för 99:- på releasedagen..".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Skitsnack.... Man har 48 timmar på sig att hämta ett spel som man har bokat.... Och dedär att dom som har bokat sitt spel för 7 månader sen och dom som bokade det för 3 dagar sen, de är först till kvarn som gäller då.... Dom kan ju inte säga att du får vänta 48 timmar på att Arne som var nr 1 ska komma,, Han ringde och sa att han kommer om 47 timmar så ni får vänta på att han ska hämta sitt spel först... Men oroa er inte, jag känner en kille som kör lastbil från Malmö till Stockholm och han sa att han kommer att ha en hel trailer med just tv spel,, och jag antar att det mästa är GTA SA,,, och jag tror inte att det bara är han som kör tv spel på torsdag... så sant! skulle inte kunna förklara bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Japp... Dom skulle inte våga skriva det om dom inte kan hålla det... Det finns spel så det räcker åt alla och lite till.... Tror knappast att alla som gillar GTA köper det på fredag... Det är jul snart och det kommer nog bil årets julklapp... Tror knappast att morsor och farsor hänger på låset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag hörde att det kommer 20.000 ex till sverige i första sändningen, men kanske bara 3500 till just tradition/eb sen ska ju elgiganten få lite, onoff ska ha några, siba vill ha en bit av kakan, game, osv osv.. en massa butiker som ska ha sina ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Japp.. så dedär med 3500 ex va det dummaste jag hört... Om man räknar med alla affärer i hela sverige som sälger tv spel så får varje butik 1 ex var... Lär ju finnas ganska många Onoff, Elgiganten, Siba, Power, EB Games, Spelia mm mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det blir till att åka ut snabbt som f*n till Elgiganten på fredag.. Är det slut blir det surt för min del och jag har då offrat ca 1h av min dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) jag hörde att det kommer 20.000 ex till sverige i första sändningen, men kanske bara 3500 till just tradition/eb sen ska ju elgiganten få lite, onoff ska ha några, siba vill ha en bit av kakan, game, osv osv.. en massa butiker som ska ha sina ex stämmer nog fast jag tror dom lurar folk lite också för att dom ska boka hos dom och inte hos konkurenten tror det va 7000 ex dom sa till mig Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Knappast.. det skulle betyda att varje butik får 2 spel var.... Snarare 17.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Knappast.. det skulle betyda att varje butik får 2 spel var.... Snarare 17.000 jag menade 7000 ex till EB Games/Tradition kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hmm, jag har inte förhandsbokat det, men om jag gör det imorgon, ÄR det MÖJLIGT att jag hämtar ut spelet på fredagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Okok då är jag med.... Tror inte Siba har beställt färre... Vart görs spelen??? i Kina eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Okok då är jag med.... Tror inte Siba har beställt färre... Vart görs spelen??? i Kina eller?? nä men jag tror dom missbedömt oss i europa.. dom som trycker det hann tydligen inte med att både få iordning releasen i USA och resten av världen i tid snackar om att ta vatten över huvudet hehe Ruffy det får du reda på när du bokar det bara och fråga Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tror absolut att det kommer komma fler än 3500 exemplar till sve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det här spelet ställer till mer problem en nytta lol snacka om osämja skitsamma det kommer ett ex antal spel till Sverige vi kommer aldrig och få reda på detta ändå Skål Kamrater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts