Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Har du tillgång till flash? den kartan på R* är en flash karta och man kan zomma in på vissa gator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jusst what i was looking for DUUUDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 undra om man kanske får nått special vapen eller nått sånt om man kommer in i the hemliga stället... skulle vara grymt med nått vapen som typ sköt laser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 undra om man kan typ åka in dit på nåt uppdrag eller nåt för det är ju en väg dit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) haha fan va häftigt..ska åka dit och tracka packen.. man kanske kan sno något häftigt flygfarkost från "basen" ?! area 51 Redigerad 27 oktober, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 undra om man kanske får nått special vapen eller nått sånt om man kommer in i the hemliga stället... skulle vara grymt med nått vapen som typ sköt laser LASER?? är du trög eller?? då blir jag faan besviken om det är så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrenshawLVPD Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Skulle gissa att man kommer att få se ett ufo (troligen i någon byggnad..., samt troligen någon typ av alien autopsy (Obduktion av en utomjording), vore inte helt otroligt eftersom de hade med hela konspirations grejen i GTA 1 (Första, Första GTA 1..., finns ett uppdrag då militären jagar en kille som har bevis och du skall rädda honom.....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Einstein Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 LASER?? är du trög eller?? då blir jag faan besviken om det är så.. <ironi> Ja usch, tänk om det blir lite bredd på spelet. Vad hemskt det vore! Bort med allt som kan tänkas sticka ut lite! </ironi> Allvarligt talat - skulle lite utomjordingar , science fiction-vapen och flygande tefat kunna förstöra världens bästa spel? Jag tycker bara det vore en rolig detalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 <ironi> Ja usch, tänk om det blir lite bredd på spelet. Vad hemskt det vore! Bort med allt som kan tänkas sticka ut lite! </ironi> Allvarligt talat - skulle lite utomjordingar , science fiction-vapen och flygande tefat kunna förstöra världens bästa spel? Jag tycker bara det vore en rolig detalj. Ja faktsikt, med tanke på att spelet handlar om HipHop och gäng kulturen på 90 talets södra västkust Fast jag tror att det, om det nu är en "Area 41", kommer finnas nått ufo eller liknande som står still. För rockstar brukar ju peta in små överraskningar lite här och var i spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts