chrillepille Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) vissa trodde att ev. Area 51 skulle finnas..det är nog sant.. Kolla på gamespots nya film-review och på 01:29 så säger han "secret military" något..HOPPAS Redigerad 26 oktober, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vissa trodde att ev. Area 31 skulle finnas..det är nog sant.. Kolla på gamespots nya film-review och på 01:29 så säger han "secret military" något..HOPPAS *host*Area 51*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 awsooome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är högst troligt. Det finns ett område utanför LV som man ej får flyga över, vilket kan jömföras med det riktiga Area 51 där man heller inte får flyga över. Sen ser flera bilder ut att vara därifrån också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är högst troligt. Det finns ett område utanför LV som man ej får flyga över, vilket kan jömföras med det riktiga Area 51 där man heller inte får flyga över. Sen ser flera bilder ut att vara därifrån också. LÄNK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hoppas bara inte det finns med några aliens...det skulle förstöra SÅ mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hmmmm..jag "tror" att det kommer heta AREA 53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hmmmm..jag "tror" att det kommer heta AREA 53 jag tror det kommer heta "Area 69" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag tror det kommer heta "Area 69" ok...men jag e nästan så säker att jag kan slå vad om att det heter area 53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Kollade på en film från SA när dom kör runt i en bil och lyssnar på radio då hör man att dom pratar om aliens som finns i Staden. Skulle vara surt om det låg till så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 har hört om car pounds, att om man ställer bilen på gatan hämtas den efter ett tag och man får antagligen lösa ut den för en summa pengar eller sno tillbaka den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Här har ni det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hoppas att det inte är tefat och annat skit för då blir jag besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vart får man tag på kartan? länk eller liknande? tackar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det fanns juh ett "tefat" i VC .......... i filmstudion eller va d nu va så låg d et ett litet UFO i ett hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 www.rockstargames.com/sanandreas jag vet inte hur man länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 vart får man tag på kartan? länk eller liknande? tackar :'( http://www.clantda.com/gta/kartan_content.html där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nån mer detaljerad karta, på r* fanns juh ingen map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kanske den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts