GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 någon annan som förhandsbokat gta:SA på TVspeloteket? gärna info om leverans å sånnt, påls..and don't u be dissin me! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 TVspeloteket verkar vara inget vidare.... beställ från några andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Var det inte dem som levererade VC flera veckor försenat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 SLUTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vart ska man boka ifrån då?? huh?mr smarties? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Du..jag fick nyss ett mail från dom, där dom sade att alla som bokade efter den 3:e juli i år får det fredag _nästa_ vecka. Om man bor i Sthlm alltså. Nej. Skojade bara Vet inte Redigerad 26 oktober, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vart ska man boka ifrån då?? huh?mr smarties? Verkligen ute i sista stund eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nej nej, jag har bokat, men asså vet inte om de är seriösa på speloteket.hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 verkligen ingen som bokat från tvspeloteket..hmm im fucked Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hur fan kan man beställa där?? Beställde mitt Pokemon Stadium där för 3 år sedan. Tog 14 veckor! (:!!! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 känn dig lurad, gta-maniac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag förbeställde Second Sight där i början av september. Jag fick det dagen INNAN det släpptes i butik. Men förstås var det ju inte lika många som beställt det som SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vart ska man boka ifrån då?? huh?mr smarties? Spelbutiken......fast det går nog snabbare att köpa det i butik med tanke på hur många som har bokat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts