Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Min kompis från Los Angeles ringde precis och sa att han hade klarat första uppdraget på San Andreas... Jag blev helt chockad, han hade varit vid affären vid 7am, och då var kön ca 30 meter lång... Jag är i alla fall väldigt avundsjuk på honom, men som tur var så kommer jag också kunna spela det snart, han sa dock inget om spelet vilket var skönt, man vill ju upptäcka allt sjlv. *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Lyckos han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag vill va en tjock amerikanare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Min kompis från Los Angeles ringde precis och sa att han hade klarat första uppdraget på San Andreas... Jag blev helt chockad, han hade varit vid affären vid 7am, och då var kön ca 30 meter lång... Jag är i alla fall väldigt avundsjuk på honom, men som tur var så kommer jag också kunna spela det snart, han sa dock inget om spelet vilket var skönt, man vill ju upptäcka allt sjlv. *längtar* Men det har inte kommit cheats än till Gamespot, hur skulle din kompis då njuta av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Men det har inte kommit cheats än till Gamespot, hur skulle din kompis då njuta av spelet Ja det kan man ju fråga sig, då fusk bara förstör spelandet. Men men, alla har egna åsikter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vad heter din kompis?? Jag tror nog inte riktigt på det du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag vill va en tjock amerikanare :'( jag vill va en smal amerikan finns såna tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Men det har inte kommit cheats än till Gamespot, hur skulle din kompis då njuta av spelet mest lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vad heter din kompis?? Jag tror nog inte riktigt på det du säger Han heter Oliver, varför skulle du inte tro mig?? Marquis/ W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag vill va en smal amerikan finns såna tro mig finns de men fan va ja längter... offtopic: ni som betalar skatt är blåsta! när jag ringde till BRIS fö 10 min sen o skulle börja tala ut om mina bekymer (längtan till SA) så la dom utan vidare bara på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 haha...dom bedömer om du har allvarliga problem eller inte... att längta till ett tv-spel är inte deras prio utan andra saker som anses viktigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 haha...dom bedömer om du har allvarliga problem eller inte... att längta till ett tv-spel är inte deras prio utan andra saker som anses viktigare.. finns folk som kan gå hur långt som helst det är sant har sett det på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 finns folk som kan gå hur långt som helst det är sant har sett det på TV aaa de stämmer till 100% de fins ju dom som har varit illa vaggade o skulle mörda en expedidit för att få spelen tex dan innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Men det har inte kommit cheats än till Gamespot, hur skulle din kompis då njuta av spelet Det finns faktiskt fusk på www.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Fuska.se suger hårt tycker jag! ja tänker inte fuska på SA nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nämen, en amerikan som har SA. Tror det vid det här laget finns hur många som helst som lirar SA i USA. Inte alltför lång tid kvar tills vi i Europa får chansen och börja lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har en kompis i sundsvall som laddat ner sitt på sin ps2 hårddisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 offtopic: ni som betalar skatt är blåsta! när jag ringde till BRIS fö 10 min sen o skulle börja tala ut om mina bekymer (längtan till SA) så la dom utan vidare bara på hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nämen, en amerikan som har SA. Tror det vid det här laget finns hur många som helst som lirar SA i USA. Inte alltför lång tid kvar tills vi i Europa får chansen och börja lira. rcd/ så får man inte göra Ja antagligen finns det många som har SA vi d det här laget. Men jag tycker att det kändes lite speciellt när man vet att en kompis sitter och spelar det för fullt just nu och jag väntar fortfarande. Eller du kanske känner någon som har det? Finns nog inte så många på detta forumet som känner någon som har köpt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) dom jäklarna spelar nog som fan nu stämmer snacka med en gammal polare från en klan han har det också SVIN Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts