Jocken Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Fick precis ett trevligt telefonsamtal från GAME butiken här i stan där jag har förhandsbokat mitt SA. Han sade att spelet nu finns i butiken och går att hämta ut på Fredag Ni som tycker denna tråd är onödig bör inte tycka det. Alla butiker får inte ut sina spel i tid, och jag vill bara säga att GAME har fått sina SA exemplar, och det gäller ALLA GAME butiker eftersom dom har ett stort central lager. Redigerad 26 oktober, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Fick precis ett trevligt telefonsamtal från GAME butiken här i stan där jag har förhandsbokat mitt SA. Han sade att spelet nu finns i butiken och går att hämta ut på Fredag Ni som tycker denna tråd är onödig bör inte tycka det. Alla butiker får inte ut sina spel i tid, och jag vill bara säga att GAME har fått sina SA exemplar, och det gäller ALLA GAME butiker eftersom dom har ett stort central lager. hmm, jaså? så du menar att dom ringer runt till alla i hela sverige som har bokat genom GAME för att säga att dom har fått SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fick precis ett trevligt telefonsamtal från GAME butiken här i stan där jag har förhandsbokat mitt SA. Han sade att spelet nu finns i butiken och går att hämta ut på Fredag Ni som tycker denna tråd är onödig bör inte tycka det. Alla butiker får inte ut sina spel i tid, och jag vill bara säga att GAME har fått sina SA exemplar, och det gäller ALLA GAME butiker eftersom dom har ett stort central lager. Skit bra! Då ringer dom nog till mig imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 På tal om Game, det där nattöppet dom har, gäller det alla butiker eller bara vissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför togs det bort flera posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Varför togs det bort flera posts. PM'a en mod, antagligen väldigt många onödiga replies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 På tal om Game, det där nattöppet dom har, gäller det alla butiker eller bara vissa? Nej det gäller inte alla. Max en i varje stad tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Nej det gäller inte alla. Max en i varje stad tror jag. EBgames i malmö kommer öppna kl 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) EBgames i malmö kommer öppna kl 00.00 Tradition på hamngatan och EB Games på Triangeln ska ha öppet på natten nu tänk på att ni bara kan hämta spelet i den butiken ni beställt i Redigerad 27 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag vill också ha ett trevligt litet telefonsamtal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det e väll skilnad på GAME och EBGames!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ni som har bokad i GAME.. Tror ni att de kommer finnas kvar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ey, orka åka in 0000 för att hämta spelet! Jag plockar upp mitt vid kl 11-12 på fredag morgon. Sen lirar jag hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Får skika "bud" med min mamma, hon får stå utan för när det öppnar, det går säkert inte å lita på bokningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ey, orka åka in 0000 för att hämta spelet! Jag plockar upp mitt vid kl 11-12 på fredag morgon. Sen lirar jag hela dagen. du är ingen äkta GTA nörd. försvinn fråån detta forum omedelbart SKÄMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nån som vet om GAME kommer ha nattöppet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts