Gaerder Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag bokade mitt den vad var det...typ 18 september. Så jag borde väll få det, eller? Jag blev lite orolig när det står att lagerdatumet är 29okt. och leverans tiden är 1-2 dagar.....men du har ju ringt dom ( simpa ) så jag får väl hoppas att det stämmer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja, jag har mailat dom ett antal gånger. Hoppas bara att dom håller vad dom lovar. Man tycker ju att dom ska skicka spelet imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja jag hoppas verkligen att de håller vad de lovar.......anars vette fan då blir det nog CDON eller Webhallen i framtiden....eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Har bokat spelet på spelbutiken.se. Stod förut att jag hade bokat d men nu stod det helt plötsligt att ordern inte var slutförd och nästa gång jag gick så stod det att den va tom!!!! Betyder det alltså att ordern e borta och jag inte kan få spelet??!! Isåfall kommer jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hör du, Gaerder! När du loggar in på spelbutiken.se och går in på orderhistorik, vad står det för information där? Står det bara namn, tidpunkt och kolla order? När man trycker på kolla order så står det bara Produktnamn: Grand Theft Auto: San Andreas Kategori: Playstation 2 Antal: 1 Pris: 499 Totalt: 499 Ska det inte stå någonting annat förutom det, som t ex om dom har skickat varan eller ej? Allting kanske stämmer i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Såg i orderhistorik att min beställning var kvar där men att det tillkommit en ny??!!! vet inte hur man tar bort den Vill ju inte köpa två sanandreas Det e första gången jag beställer över internet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ofta när jag har loggat in på spelbutiken.se och sedan stängt ner sidan och kommit tillbaka igen så har jag märkt att det har legat andra varor i kundvagnen som jag inte har lagt dit, men då behövde jag bara rensa kundvagnen, tycker att man borde kunna logga ut från sidan åtinstonne, vem som helst kan ju gå in och göra ens egna beställningar när man inte ens kan loggat ut därfrån. Jag beställde därifrån för att dom var nästan billigast på pricerunner. Om du mailar dom eller någonting angående leveransen av SA så skriv gärna in vad dom svarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 man kanske t om får det på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...lang=&id=39132& rekommenderar starkt discshop..Kanske sveriges bästa nätförsäljare och har Sveriges bästa leveranssäkerhet inom branschen! Det kommer alltid som det står på deras hemsida. Om du beställer före 1600 så får du dagen efter eller du får det när det släpps. Kan också rekomendera discshop.se, alltid i tid, alltid trevligt bemötande och jag har fått svar på alla mina mail som jag skickat. gtasajten borde sammarbeta med dem nästa gång. Tycker inte om cdon för det tar sån jävla tid och så är de ointresserade av service känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts