R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Någon som har lite fakta om leveranstider från de olika nätbutikerna. Har hört både att det kommer dan det släpps, och att det kommer tisdagen veckan efter. Någon som har några minne från när Vice City släpptes t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Någon som har lite fakta om leveranstider från de olika nätbutikerna. Har hört både att det kommer dan det släpps, och att det kommer tisdagen veckan efter. Någon som har några minne från när Vice City släpptes t.ex? jag bokade aldrig men en kompis gjorde och han fick det hem samma dag som det släpptes i butikerna detta var på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är mycket snack om spelet kommer i brevlådan den dagen det släpps, eller om det kommer veckan efter. Jag tror på veckan efter faktiskt. Men vi får vänta och se helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Bokade på spelbutiken.se och dom sa att jag ska ha spelet på nu på fredag, senast måndag. 1-2 dagar leverans. Dom har dessutom svarat på varje brev jag skickat till dom, vilket tycker jag är bra gjort. Den kostade 560 kr med frakt eller nåt sånt. Jag bokade den 6 augusti-04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Bokade på spelbutiken.se och dom sa att jag ska ha spelet på nu på fredag, senast måndag. 1-2 dagar leverans. Dom har dessutom svarat på varje brev jag skickat till dom, vilket tycker jag är bra gjort. Den kostade 560 kr med frakt eller nåt sånt. Jag bokade den 6 augusti-04. Fan va bra! Har också bokat där, får jag det på fredag blir jag glad som ..., hade förväntat mig det på måndag-tisdag. Visserligen bokade jag i fredags...men ändå. Har du nån mail-adress till dom förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Mailadress: info@spelbutiken.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 spelbutiken har inte svarat på ett enda E-mail från mig........Är det helt säkert att man får det den 29??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har mailat dom säkert 3 gånger och dom har svarat på vartenda mail med ett mycket trevligt bemötande! Jag frågade dom om jag kommer att få den på releasedagen och då svarade dom: Alla som bokat före den 15 oktober kommer att ha spelet på releasedagen, så du kan vara lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har mailat dom säkert 3 gånger och dom har svarat på vartenda mail med ett mycket trevligt bemötande! Jag frågade dom om jag kommer att få den på releasedagen och då svarade dom: Alla som bokat före den 15 oktober kommer att ha spelet på releasedagen, så du kan vara lugn. men om man bokade den 18,vad händer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 som sagt, maila dom och hör efter. Mailar du dom nu så tror jag att du bör få svar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 citat från TVspelotekets hemsida: Fråga: Får jag spelet på release dagen om jag förbeställer kommande spel? Svar: Ja, vi skickar ut spelen så att du skall ha dem på releasedagen. Undantagsfall vardagen efter om vår leverantör levererar spelen sent till oss. (Mkt. ovanligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Hehe jag bokade SA på spelbutiken.se igår och dom sa att jag skulle få det på fredag! Jag frågade oxå ungefär hur många som bokat dom sa att ca 3000 hade bOkAt! Redigerad 26 oktober, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hehe jag bokade SA på spelbutiken.se igår och dom sa att jag skulle få det på fredag! Jag frågade oxå ungefär hur många som bokat dom sa att ca 3000 hade bOkAt! Hur är detta möjligt? Bokade du verkligen igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Någon som har en aning om hur man får tag på cdon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har avbeställt mitt spel från cdon...o bokat det i en affär, visst är det dyrare men nu slipper jag gå o vara orolig för att inte få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Webhallen har jag läst ska ha sagt att man kommer få det på release dagen, det hoppas jag verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 CDon.com hade fått in rätt många bokningar, kommer inte ihåg hur många det var.. Hoppas bara man får spelet på fredag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hehe jag bokade SA på spelbutiken.se igår och dom sa att jag skulle få det på fredag! Jag frågade oxå ungefär hur många som bokat dom sa att ca 3000 hade bOkAt! Ooo..tack gud. Bokade mitt i fredags, och bor i en förort till sthlm....då borde jag få det på fredag. Ska inte ta hem nån kompis (hade tänkt göra det eftersom jag trodde att jag skulle få det på måndag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 På cdon.com står det att mitt gta:sa är klart för leverans kolla ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...lang=&id=39132& rekommenderar starkt discshop..Kanske sveriges bästa nätförsäljare och har Sveriges bästa leveranssäkerhet inom branschen! Det kommer alltid som det står på deras hemsida. Om du beställer före 1600 så får du dagen efter eller du får det när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts