GTAjonte Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har precis kollat färdigt på alla IGNs filmer och jag tycker en sak är väldigt dåligt, när CJ skjuter en person så ser det ju aslöjligt ut när den personen dör... han bara lägger sig ner assnabbt ..... Jag vill inte vara gnällig men det är så jag tycker Man får väl hoppas att dem filmerna är från en ofärdig version ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tycker ni likadant?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Äh såg väl ut som vanligt.. Tror du har haft för höga förhoppningar på spelet, och nu har det kommit runt och bitit dig i röven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 När spelet får nästan full pott av två av världens största spel-siter är det bra! Jag kommer säkert bli nöjd med mitt GTA: SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 man ska inte hoppas för mycket, då blir man bara så besviken när det inte blir som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Äh såg väl ut som vanligt.. Tror du har haft för höga förhoppningar på spelet, och nu har det kommit runt och bitit dig i röven.. du har nog rätt , jag har haft för höga förhoppningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 du har nog rätt , jag har haft för höga förhoppningar... det ska man ha min vän dom har fortfarande inte visat allt och vi vet inte om det är orginal versionen dom filmerna kommer från kan vara recentions exemplar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts