Solid_X Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nu när man sitter å kollar på film klippen på SA så tycker jag att pistolerna låter knalpulverpistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nu när man sitter å kollar på film klippen på SA så tycker jag att pistolerna låter knalpulverpistoler menar du dom nya filmerna på ign???+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 japp har inte sett dom än....ska kolla när ja kommer hem...... är det nåt mer som är fult eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nej det är det inte.. men ja såg nyss på andra trailern och där låter vapen coola när dom gör drive-by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nej det är det inte.. men ja såg nyss på andra trailern och där låter vapen coola när dom gör drive-by gööööööt men du är det någon som blir skjuten och död isåfall är det snyggt när dom dör eller hur ser det ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det ser ut som dom andra spelen.. fast det är en cool film när carl och sweet går in i ett hus me baseboll trä och slår ner några gängmedlemar nu har dom gjort det grymt och slå ner folk med baseboll trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Dom rör sig mycket bättre! tex. om jag slår en person med ett racket så ramlar dom lite hur som hälst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gogo89 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tja......men vilken sida rä det om man vill se på den filmen där carl io hans vänn gör inbrott och slåss emd ett gäng med basebollträn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nu när man sitter å kollar på film klippen på SA så tycker jag att pistolerna låter knalpulverpistoler håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nu när man sitter å kollar på film klippen på SA så tycker jag att pistolerna låter knalpulverpistoler Så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts