Frostic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det känns nästan hemskt vad jag väntar på spelet nu, jag brukar ju vänta på spel annars, men nu är det värre än vad det brukar vara, det går knappt att sitta still. Jag vill spela något spel men jag tänker så här: Jag låter mig bli riktigt sugen på San Andreas så att man inte blir less så fort. Hur känns det för er just nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det känns som om jag inte kommer på njuta av det på riktigt förens pc-releasen. Jävla bajspackar-Sony. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag är på högspänn Men jag har börjat om Vice City för att lugna ner mig lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag går på högvarv. har helt ärligt svårt att tänka på så mycket annat. men nu äre bara två dagar kvar. sen släpps det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag håller med om att väntan är en plåga, men också ganska härlig, när man väl får spelet så får man världens härligaste känsla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 aa. visst äre skönt att vänta. uppladdningen innnan, och sen lyckan när man står där med spelet i handen.. ..själv föll jag för frestelsen och åkte in till stan och förhandsbokade ett exemplar innan idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 22 oktober tänkte man. Då släpps GTA: San Andreas! Men så tänker man till igen och kommer fram att det är ju till ps2 och själv sitter man ju på Pc! Senare läser man att San Andreas kommer till Pc omkring början av sommaren (dvs maj). Kan hjärtat bli mer krossat eller? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nää, för mig är det rätt lungt! Jag har redan fått det och klarat det! Det är sjukt fett! Jag hoppas att du får det snart! Håll ut bara!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nää, för mig är det rätt lungt! Jag har redan fått det och klarat det! Det är sjukt fett! Jag hoppas att du får det snart! Håll ut bara!!! Dom skrev det den 26 oktober, så jag tror dom har det nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har det inte :'( dör snart..fast jag har inte köpt det ännu, ska göra det snart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts