Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hej. jag är ledig på torsdag, så jag tänkte försöka få tag på spelet i någon av de butiker som har nattöppet. kommer nog inte vara ensam, men det skulle vara kul om man kunde vänta tillsammans med någon härifrån? så man kan prata lite och så. innan man fått tag på sitt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 bra att du säger var i Sverige du bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 som sagt beror det på var du bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ..bor i malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vilken affär snackar vi om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 någon av de nattöppna? vet inte riktigt vilka det är bara.. men det kan man väl ta reda på. sen kanske det inte kommer vara sådär jättelång kö heller. man vet aldrig.. men om det är det så kanske det inte är så kul att stå där ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 på Tradition vid Stortorget ska jag men jag kommer inte och vara där förräns tidigast 23:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det är 'charlies angels' på tv klockan nio.. så jag kommer nog inte vara där så väldigt tidigt själv.. äh. behöver väl inte bestämma att träffa nån innan. känns som de flesta som kommer stå där har varit inne och nosat på denhär sidan redan? är väl bara att börja prata med första bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) det är 'charlies angels' på tv klockan nio.. så jag kommer nog inte vara där så väldigt tidigt själv.. äh. behöver väl inte bestämma att träffa nån innan. känns som de flesta som kommer stå där har varit inne och nosat på denhär sidan redan? är väl bara att börja prata med första bästa.. 'charlies angels' Jag hatar den filmen men ja ska iaf köpa San Andreas på fredag Redigerad 26 oktober, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag tycker att den är tuff.. vart ska du köpa ditt exemplar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kommer på posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 helt många som får det på posten.. det måste vara skönt. speciellt nu eftersom det inte verkar bli någon poststrejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag hatar den filmen men ja ska iaf köpa San Andreas på fredag vadårå? dom e ju sexiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts