NamChai Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 kolla på alla in-game filmer så kommer du nog åxå tappa suget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 kolla på alla in-game filmer så kommer du nog åxå tappa suget hoppar över det jag vill se den färdiga produkten i mitt PS 2 och inte en massa filmer dubbade från TV till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har endast sett dom Ingame filmerna på IGN och fick bar de 10dubbla suget FAN VAD JAG LÄNGTAR Innan tänkte jag att det var FREDAG imooron en dagdröm :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Innan tänkte jag att det var FREDAG imooron en dagdröm :"> vilken härlig dagdröm själv brukar jag sitta på jobbet och hoppas jag ska ramla och slå skallen och vakna på torsdag Redigerad 26 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 JAg har aldrig kollat på några bilder eller filmer..Om dom inte dykt upp i topcis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har absolut inte tappat suget.. Det är ju ett GTA vi väntar på.. tänkt så skönt Gta III och Gta: Vc var, Detta kommer att va bättre (låter som det iaf).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Men egentligen så är det inget spel, det är GTA SA! w0rd w0rd w0rd w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 drömde inatt att jag just fått mitt GTA:SA och när jag tar ut skivan så är det ett HÅL i den (ne, jag menar INTE hålet i mitten ) så att den inte funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) drömde att det var fredag idag men när jag satt i skivan så bbörjade bilden lagga och skärmen hoppade upp och ner sen började det ryka från den sen började den fungera igen så när man började spela så var cj en bebis som kunde snacka och cykla och det då vaknade jag sen spelade dom helt konstig musik Dom spelade Mozart (stavning) :'( Redigerad 27 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 SLUTA NU OROA ER ALLIHOPA DET KOMMER ATT VARA ETT FANTASTISKT SPEL OCH ALLA KOMMER ATT DRÖMMA DRÖMMAR OM ROSA KANINER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 drömde att det var fredag idag men när jag satt i skivan så bbörjade bilden lagga och skärmen hoppade upp och ner sen började det ryka från den sen började den fungera igen så när man började spela så var cj en bebis som kunde snacka och cykla och det då vaknade jag sen spelade dom helt konstig musik Dom spelade Mozart (stavning) :'( lol, var du kallsvettig när du vakna eller var det som en trevlig dröm eller hur var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag drömde att jag fick SA och så var det bara...... trailern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 när jag hade san andreas i händerna så jublade jag sen hållde jag på att avlida när dom spelade mozart och cj var en galen mördar bebis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 usch, känns som allt om gta :SA har blivit uttjatat, har absolut inte tröttnat påd et men asså, det finns inte mycket mer å prata om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dame Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tappar aldrig suget måste ha det fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts