ompalompa Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag såg på dem senaste filmerna på IGN: http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html att R* inte har tagit med någon inpactanimation... om ni kollar på filmerna med titel "Creating caos" så ser ni att när CJ kör på någon så ser det precis lika dant ut som i GTA III och VC... jävligt trist :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Såååja, gråt inte... Just det här jag snackar om: ha hellre låga förväntningar än höga för då blir man glad då det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vem bryr sig visst det skulle ju bli lite roligare men man skulle nog inte tänka på det i längden tror jag och det är ändå allra roligast att bli jagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) DEN FÖRSTA CAUSING CHAOS ÄR FULL MED BUGGAR! Kolla på den, han kör i genom en människa två gånger! EDIT: De nya "hidden packeges" blir att spraya över andra tags... Redigerad 26 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag såg på dem senaste filmerna på IGN: http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html att R* inte har tagit med någon inpactanimation... om ni kollar på filmerna med titel "Creating caos" så ser ni att när CJ kör på någon så ser det precis lika dant ut som i GTA III och VC... jävligt trist :'( Det hade gjort så mycket... faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) DEN FÖRSTA CAUSING CHAOS ÄR FULL MED BUGGAR! Kolla på den, han kör i genom en människa två gånger! DET VA SOM! Fulaste jag sett... samma människa också, kanske någon mening... spöke.... oooh... EDIT: I andra filmen, kolla när de sträcker sig ut genom fönstrerna, snabba som blixten... inte hel skönt det heller... Film 3: Notera hur dåliga de är på att fly i slutet. Notera också pistolljuden, låter ju mindre än när man slår på en uppblåst plastpåse. Värsta jag hört ärligt talat... Redigerad 26 oktober, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det vart tråkigt att det vart så med den där tjejen som flydde! Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har varit hemma hos en kompis o spelat piratverisionen (nej jag har den inte) och jag kan intyga att det är imapct animation... för det andra så kan man ,trots att den är helt buggig (förmodligen piratkopia), på filmen visst se att det är ragdoll. Kolla bara på killen han kör på i början! Jag tycker också att man inte ska klaga på spelet bara för att dessa trailers är dåliga....läs IGN:s, OPM:S och Gamespots:s artiklar (9,,6, 10 och 9,9.) Skulle inte tro att dessa seriösa speltidningar skulle ljuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrenshawLVPD Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Var vänlig och lämna piratversionen utanför detta forum..., allt positivt som kan finns i det färdiga spelet bör vi upptäcka då vi köpt det..., tack på förhand (<-- Riktig svenska...)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det snyggaste var när Carl och Sweet är i ett annat gängs hus och slås! Och ja håller med.. tro inte IGN skulle ljuga för oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts