DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag har läst nånstans på internet att man kan flyga mellan städerna alltså inte nån jävla doodle nu utan med vanligt flygplan som passagerare... det vore helt underbart om det skulle gå...snacka om tid man kan spara om man har något viktigt uppdrag i ventura om man är i fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jo det skulle det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag har läst nånstans på internet att man kan flyga mellan städerna alltså inte nån jävla doodle nu utan med vanligt flygplan som passagerare... det vore helt underbart om det skulle gå...snacka om tid man kan spara om man har något viktigt uppdrag i ventura om man är i fierro... man ska kunna de ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja, det ska gå! http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/lv_4.jpg http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/lv_5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja det kommer vara bra efter som att det är rätt stort..men de skulle kunna kosta lite mer, kanske från 800 till 1500 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hehe...det skulle vara coolt när man är mäktig och rik som fan att kunna ha möjligheten att köpa ett eget privatjet för omkring $ 100,000-200,000 (jaja..det kostar betydligt mer irl men så mycket kan det inte kosta i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) ni säger att man kan åka som passagerare, själv har man läst att man kan styra ett sådant där flygplan, då kan man snacka om skönt gissa om det blir många som krashar i höga byggnader i stadsmiljö Redigerad 26 oktober, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hoppas det inte bli så där mongo som i GTA3 att de flesta höga byggnaderna inte var solida . även i GTA3 så skulle ju inte flygplanet fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Man ska ju kunna ta med upp till 8 homies med i ett plan. DET... kallar jag tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Man ska ju kunna ta med upp till 8 homies med i ett plan. DET... kallar jag tufft. Privatjet!! och ett sånt syns i en av de första trailerna som har Welcome to the Jungle som bakgrundsmusik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag har läst nånstans på internet att man kan flyga mellan städerna alltså inte nån jävla doodle nu utan med vanligt flygplan som passagerare... det vore helt underbart om det skulle gå...snacka om tid man kan spara om man har något viktigt uppdrag i ventura om man är i fierro... ja de kan man , men ja vet inte ngt som heter doodle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Ja det kommer vara bra efter som att det är rätt stort..men de skulle kunna kosta lite mer, kanske från 800 till 1500 kanske $500 är ganska dyrt.. Pris mellan SFO-LAX är ca $187. Sen får du ha i åtanke att det är Dollar dom använder i USA och inte SEK. Redigerad 26 oktober, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAHA! vänta bara tills de kommer till data! då ska ja modda om CJ till en kopia av sadam bin laden o sno en 747 o flyga in i mitt nymoddate WTC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ...då ska ja modda om CJ till en kopia av sadam bin laden o sno en 747 o flyga in i mitt nymoddate WTC Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAHA! vänta bara tills de kommer till data! då ska ja modda om CJ till en kopia av sadam bin laden o sno en 747 o flyga in i mitt nymoddate WTC Jaså det säger du..när jag får mitt ska ja klara ut det så fort ja kan sen ska ja "leka" och kolla in nya ställen! och han heter inte sadam bin laden..men de kanske du redan visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Lol? aaa vist va de pammpigt? men seriöst: vist vorre de bissart o skojj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jaså det säger du..när jag får mitt ska ja klara ut det så fort ja kan sen ska ja "leka" och kolla in nya ställen! varför kan man inte kombinera detta att göra några uppdrag och sen köra runt och lattja... R* säger att det tar 150-200 timmar att köra rakt igenom det... för mig kommer det ta fan minst 1000 timmar att klara spelet pga man gör ju inte 10 uppdrag efter varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 varför kan man inte kombinera detta att göra några uppdrag och sen köra runt och lattja... R* säger att det tar 150-200 timmar att köra rakt igenom det... för mig kommer det ta fan minst 1000 timmar att klara spelet pga man gör ju inte 10 uppdrag efter varandra... Tål att tänkas på Men jag har redan tänkt så och kom fram till att jag vill ha San Fierro så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 HAHA! vänta bara tills de kommer till data! då ska ja modda om CJ till en kopia av sadam bin laden o sno en 747 o flyga in i mitt nymoddate WTC LOL. Wannabe kanske? Förresten....Usama Bin Ladin, och Saddam Hussein. Ingen blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 LOL. Wannabe kanske? Förresten....Usama Bin Ladin, och Saddam Hussein. Ingen blandning. oj då... jag skulle skriva Usama Bin Ladin men började tänka på Saddam Hussein :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts