GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 god natt alla fanatics, ska drömma om spelet:/ besatt.. god natt and may the GAME be with you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 god natt alla fanatics, ska drömma om spelet:/ besatt.. god natt and may the GAME be with you! Eftersom du spammar såhär (du har säkerligen goda avsikter ) så tänkte jag göra detsamma. Jag hade faktiskt en liten snabb dröm om GTA: San Andreas. Men precis innan jag vaknade så byttes den drömmen ut mot en där jag låg i sängen, sträckte mig ner mot golvet för att plocka upp en liten klick bajs, sedan åt jag den och spottade ut den på golvet igen. (Ja, det är sant.) Spam skall med spam bekämpas.. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Eftersom du spammar såhär (du har säkerligen goda avsikter ) så tänkte jag göra detsamma. Jag hade faktiskt en liten snabb dröm om GTA: San Andreas. Men precis innan jag vaknade så byttes den drömmen ut mot en där jag låg i sängen, sträckte mig ner mot golvet för att plocka upp en liten klick bajs, sedan åt jag den och spottade ut den på golvet igen. (Ja, det är sant.) Spam skall med spam bekämpas.. EB Är du säker på att du drömde?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Men precis innan jag vaknade så byttes den drömmen ut mot en där jag låg i sängen, sträckte mig ner mot golvet för att plocka upp en liten klick bajs, sedan åt jag den och spottade ut den på golvet igen. (Ja, det är sant.) Du vet att alla drömmar är hjärnans sätt att hantera det som hänt dagen innan... fylla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Du vet att alla drömmar är hjärnans sätt att hantera det som hänt dagen innan... fylla? Äh, den teorin är inte bevisad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Du vet att alla drömmar är hjärnans sätt att hantera det som hänt dagen innan... fylla? det stämmer inte.därimot så KAN du drömma mardrömar för att det är hjärnans sätt att hantera traomatiska minnen (inte misshandel eller att man har blivit våldtagen). o jag skrev "KAN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts