mons Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hej. När jag var inne på gtagaming för en stund sen och på deras forum så hittade jag denna topic ,HÄR Jag hoppas verkligen det inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tror inte det stämmer men gör jag det så kommer jag att strypa en get eller en påfågel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hej. När jag var inne på gtagaming för en stund sen och på deras forum så hittade jag denna topic ,HÄR Jag hoppas verkligen det inte stämmer. Take 2 that said that the game couldn't be deliver to 26 European countries, including Iceland. du vet det står ju att dom kunde inte levera det till 26 länder i europa men det behöver ju inte vara sverige tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 om detta stämmer kommer jag personligen strypa göran persson för att han inte prioriterat spelet framför flygbiljetter för politiker..WOORD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Take 2 that said that the game couldn't be deliver to 26 European countries, including Iceland. du vet det står ju att dom kunde inte levera det till 26 länder i europa men det behöver ju inte vara sverige tror inte det Man får alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har ingen lust att oroa mig för vad någon Isländsk sida skriver om realesedatum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hoppas f"""n inte att detta stämmer. Alltid ska det minnsann vara någonting. Bara sverige inte blir drabbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Men vad f*n har typen för bevis?!? En isländsk leksakskedja? Hur i helvete skulle dem få information om spelförsening före en massa seriösa spelkedjor samt gta-sajter. Nej, luktar lite väl mycket fake över detta. [EDIT] Lägg även notis till att han som postat den tråden bara har skrivit tre inlägg, vilket inte ger så stort förtroende hos mig. [EDIT2] Tråden säger att det är försenat i Skandinavien, sen i själva tråden så är det hela 26 länder. [EDIT3] Har aldrig varit med om att en release blivit ändrat samma vecka som utlovade releasedagen. Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Men vad f*n har typen för bevis?!? En isländsk leksakskedja? Hur i helvete skulle dem få information om spelförsening före en massa seriösa spelkedjor samt gta-sajter. Nej, luktar lite väl mycket fake över detta. japps säger det samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 har inte läst någonting om detta på andra siter som t ex gtagaming.com, planetgta.com eller gtasajten. Man tycker ju att gtasajten borde ha skrivit in det om det vore sant. Folk skrämmer upp en hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Om detta då stämmer så är HELA J*VLA HÖSTLOVET ÅT HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Dessutom verkar det underligt att T2 ska ha skickat ut ett pressmeddelande om detta kort efter att de skickade ut det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 har inte läst någonting om detta på andra siter som t ex gtagaming.com, planetgta.com eller gtasajten. Man tycker ju att gtasajten borde ha skrivit in det om det vore sant. Folk skrämmer upp en hela tiden. Jag håller med, de kanske har blandat ihop med den gammla försneningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag håller med, de kanske har blandat ihop med den gammla försneningen? Njae, det står ju iofs att det ska komma den 2/11 på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Meeeeh, det kommer väl förr eller senare? Det kanske blir försenat 3 dagar? So what? Eller nästan... Visserligen är det jobbigt att tok vänta på ett spel, men när du väl fått spelet lär du inte bekymmra dig över att du fått det några dagar senare än vad du trodde. Inte jag iallafall. Änne ett I-lands problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kanske har skrivit så på hemsidan för säkerhets skull, så att folk inte ska bli sura för att det kommer 4 dagar försent eller nått sånnt, islänningar e som de är, eller hur visst säg att det är sååååå!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Meeeeh, det kommer väl förr eller senare? Det kanske blir försenat 3 dagar? So what? Eller nästan... Visserligen är det jobbigt att tok vänta på ett spel, men när du väl fått spelet lär du inte bekymmra dig över att du fått det några dagar senare än vad du trodde. Inte jag iallafall. Änne ett I-lands problem Jo för det känns som att man missat en helgs spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Någon som har hört om det blir försenat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag ahdde kontakt med min leverantör senast igår och han sa att spelet kommer på fredag, men nackdelen(det kommer även senast på måndag, detta skrev han nog för ett säkerhets skäl.ja menar hur roligt vire det för en kund om releasen e på fredag men spelet kommer på måndsag utan en förvarning, ja skulle bli pissed.men eftersom de nu meddelat att det kanske kommer på måndag akn man inte bli sur på dem, PEACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 kommer det inte på fredag så får jag mens ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts