Solid_X Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hehe kom å tänka på en sak på fredag kl.22.00 undra hur många det är av sveriges befolkning som sitter och spelar san andreas då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hehe kom å tänka på en sak på fredag kl.22.00 undra hur många det är av sveriges befolkning som sitter och spelar san andreas då? inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 :"> sry inte jag, mpste träffa girlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hö hö hö. ska kanske köpa epa på fredag så kan spelet fara åt helvetet men på söndagen får det komma tillbaka igen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jga väljer festival framför SA, och enligt mig är min flickvän viktigare än festivalen (men hon ska med) och eftersom festivalen är viktigare än spelet tycker jag att du gör rätt i att umgås med din flickvän lite otydligt kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 har ett litet dilemma, ska jag gå på ut med min tjej på ett uteställe å bli packad som alla andra eller ska jag sitta hemma å mysa med min konsoll på fredag kväll? :'( Nörd varning på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 svårt val min vän, jag hade samma dilemma tills jag upptäckte att san andreas är tyvärr ett måste för fredag kväll vad ska man göra jag ska iallafall stänga av luren och låsa ytterdörren släcka lampan så man slipper alla fulla as som försöker kränga sig och tjejen ja hon får ta och hålla god min (precis så där) och föresten till alla era skitar som klagar på att jag lägger in bilder hela tiden jo det e såhär jag fattar inte hur den här jävla avatar funkar och jag pallar inte bry mig så håll käften och sköt ert eget era jämra snorvalpar Gud gör som han vill GUD, är du dum i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 GUD, är du dum i huvudet? Det plus att han kommer vara singel och oskuld tills han är 50.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 1. Stackars flickvän. 2. Det finns inga bilder på Gud, enligt Bibeln skall varje idiot som missburkar hans namn eller far med falska bilder hamna i helvetet (guess it's to late for you) 3. Dina bilder är fula och osammanhängande 4. Svär inte om du ska brukar Guds namn För det första lille vän Bibeln är skriven av rika romare vars ide var att uttnyttja folks tro på högre makter också för att ta deras välförtjänta pengar det finns inget heligt i nån av dem här skrifterna och när du säger att du är en påläst kille från stockholm city kan jag inte göra nåt annat än att skratta, bara för att du har läst nåt stycke i en bok skriven av män värre än djävulen själv betyder inte att du är påläst, kompis när du kan kan förklara för mig den väsentliga meningen av gonzo journalistiken, eller hur babylon har kontroll på hur du lever ditt patetiska lilla liv eller, eller till och med kunna förklara för mig ironin av varför sokrates blev dömd till döden då kan du komma och snacka med mig din lilla fjortis och tänk dig för nästa gång du ska försöka diskutera nånting med mig jag e trött på alla dem här jävla påhoppen jag menar vadå mina bilder e fula och osammanhängande va fan om jag skulle va en riktigt dum jävel som du så skulle jag kunna säga att det så man skulle kunna beskriva din morsa ful och osammanhängande i sängen alltså det är ett under att du blev till över huvutaget för hon hade inte mycket koll på vad hon höll på med. men jag är inte mycket för påhopp det där var bara ett exempel så det enda jag kan säga till dig är sätt dig på moppen dra ner till biblitokeket läs en bok till innan du försöker försöka lära nån något och håll dina fjortis komentarer för dig själv Evan Treborn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) GUD, är du dum i huvudet? nej jag är inte dum i huvet jag gillar bara inte min tjej speciellt mycket hon e bara för att underhålla mig över vintern och så betalar hon halva hyran kanske för er lite yngre här inne så kanske det verkar sjukt men va fan det är er åsikt så tyst du Redigerad 26 oktober, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det plus att han kommer vara singel och oskuld tills han är 50.. aha du e typ 9 år eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 om man talar ner på GUD's allsmäktige så brinner man i helvetet! men för att rädda era skinn så kan ni just nu köpa avlagsbrev av mig. just nu ett specialerbjudande: ett brev, bara fem miljoner! jag reppiterar: fem miljonerkronor!!! ring 060-xx xx xx för vidare info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 aha du e typ 9 år eller Nej 23 om du hade besvärat dig med att kolla min info hade du sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
out of the well Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vilka oförstående flickvänner ni har då... själv skall jag och min pojkvän kombinera mys med GTA hela lovet Co-op säger jag bara // Susanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vilka oförstående flickvänner ni har då... själv skall jag och min pojkvän kombinera mys med GTA hela lovet Co-op säger jag bara // Susanna jag trodde vid andra raden att du va homosexuell... konstigt... ja trodde att de bara fans killar på gtasajten... men ack så fel man hadde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 inga oförstående flickvänner, inte så konjstigt att de vill umgås med sin pojkvän! eller vad? spelet har jag juh trotts allt resten av livet efteråt, å sen hoppar jag i hockeymatchen mellan hv-brynäs på lördag för att kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
out of the well Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) nejdå, vi finns, eller jag finns i alla fall har två tjejkompisar som också älskar gta dock... men jag kan ju säga att jag får många konstiga blickar under kemilabbarna på universitetet när jag pratar om hur underbart det skall bli på fredag då San Andreas äntligen kommer haha men det struntar jag i, det är ju de som missar något gta maniac: det var inte menat så allvarligt, jag tycker bara det är tråkigt att det är så få tjejer som tycker om GTA och tv-spel i allmähet Redigerad 26 oktober, 2004 av out of the well Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) För det första lille vän Bibeln är skriven av rika romare vars ide var att uttnyttja folks tro på högre makter också för att ta deras välförtjänta pengar det finns inget heligt i nån av dem här skrifterna och när du säger att du är en påläst kille från stockholm city kan jag inte göra nåt annat än att skratta, bara för att du har läst nåt stycke i en bok skriven av män värre än djävulen själv betyder inte att du är påläst, kompis när du kan kan förklara för mig den väsentliga meningen av gonzo journalistiken, eller hur babylon har kontroll på hur du lever ditt patetiska lilla liv eller, eller till och med kunna förklara för mig ironin av varför sokrates blev dömd till döden då kan du komma och snacka med mig din lilla fjortis och tänk dig för nästa gång du ska försöka diskutera nånting med mig jag e trött på alla dem här jävla påhoppen jag menar vadå mina bilder e fula och osammanhängande va fan om jag skulle va en riktigt dum jävel som du så skulle jag kunna säga att det så man skulle kunna beskriva din morsa ful och osammanhängande i sängen alltså det är ett under att du blev till över huvutaget för hon hade inte mycket koll på vad hon höll på med. men jag är inte mycket för påhopp det där var bara ett exempel så det enda jag kan säga till dig är sätt dig på moppen dra ner till biblitokeket läs en bok till innan du försöker försöka lära nån något och håll dina fjortis komentarer för dig själv Evan Treborn **OFF TOPIC** Lite svar på tal kanske vore på sin plats? Jag måste medge att gonzo journalistiken inte intresserar mig det minsta, jag tycker det sättet att uttrycka sig på lätt blir oseriös. För att kunna uppskatta den typen av artikel måste journalisten vara otroligt påläst och väl insatt för att det ska bli bra. Det går inte att göra något halvdant. Att måla upp något så pass realistiskt kräver en hel del, att dessutom kunna påverka läsaren i fråga emotionellt är det få som har lyckats med. Thompson, 'Nuff said. Vad var det mer du babblade om? Socrates? Svårt att säga med tanke på att filosofernas existens inte kan bevisas mer än Jesus existens. Socrates är ett kapitel för sig och det krävs mer än ett inlägg i SA-forumet för att disskutera honom. Men, ironin i hans död finner vi i att atenarna inte fann Socrates Sanning så underhållande att de helt enkelt bad honom att förgifta sig själv (spekulationer finns även i att han begick självmord på annat sätt i fängelset). Babylons kontroll över allas liv är väl rätt uppenbar? Vad finns det att disskutera. Man kan acceptera det och därmed finna frihet i det, eller så kan man klä sig i palestinasjal och skaffa rastaflätor (roligast blir det om man själv är vit och håller sig till rastakulturen). Nåja, efter att ha pluggat teologi och filosofi (nej, jag ska inte bli präst) i ett par år är väl dessa svar ganska ynkliga. Men, om man ska leva efter den Sicilianska maffians motto, Man ska aldrig acceptera en offentlig förolämpning. En indirekt förolämpning kan man dock ta itu med efteråt. Och... av den bilden jag nu har fått utav dig så tycker jag det är under din värdighet att lägga fram en sådan löst baserad fakta att Bibeln skrevs utav rika romare. Bibelns utveckling fortsatte efter romar tiden och utvecklas fortfarande. EDIT: För att inte irritera mera forumister så föreslår jag att du skickar ett PM till mig. Ber om ursäkt till alla andra för detta inlägg. Var tvungen att försvara mig offentligt Redigerad 26 oktober, 2004 av theatre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 no offence taken:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 men hallå? jag citerar mig själv om man talar ner på GUD's allsmäktige så brinner man i helvetet! men för att rädda era skinn så kan ni just nu köpa avlagsbrev av mig. just nu ett specialerbjudande: ett brev, bara fem miljoner! jag reppiterar: fem miljonerkronor!!! ring 060-xx xx xx för vidare info så det kommer lösa sig för alla som har syndat på gtasajten Gud är nådig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts