GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 har ett litet dilemma, ska jag gå på ut med min tjej på ett uteställe å bli packad som alla andra eller ska jag sitta hemma å mysa med min konsoll på fredag kväll? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gör som du själv vill, men vad tycker tjejen din då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Testa multiplay-funktionen vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Varför inte supa sig redlöst berusad med tjejen hemma framför SA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pumbaa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Haha I feel ya man haha fan vilket dilemma..! hahahaha kan dock inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) har ett litet dilemma, ska jag gå på ut med min tjej på ett uteställe å bli packad som alla andra eller ska jag sitta hemma å mysa med min konsoll på fredag kväll? :'( Är du gammal nog överhuvudtaget för att dricka alkohol? Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gör som du själv vill! Fast jag hade ju hängt med tjejen. Ta till vara på kärleken hörrni! Du har ju all tid i världen på dig att lira TV spel annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 avjort, ska gå ut med flickan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Beror på om hon är snygg EDIT: Ok.. bäst för dig att hon är snygg j/k Redigerad 25 oktober, 2004 av Sergej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 och jag sitta hemma och spela arslet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Din avatar ser juh redan ut att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag kommer att vara hemma i helgen och lira San Andreas...söp tillräckligt i den här helgen som varade.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) har ett litet dilemma, ska jag gå på ut med min tjej på ett uteställe å bli packad som alla andra eller ska jag sitta hemma å mysa med min konsoll på fredag kväll? :'( svårt val min vän, jag hade samma dilemma tills jag upptäckte att san andreas är tyvärr ett måste för fredag kväll vad ska man göra jag ska iallafall stänga av luren och låsa ytterdörren släcka lampan så man slipper alla fulla as som försöker kränga sig och tjejen ja hon får ta och hålla god min (precis så där) och föresten till alla era skitar som klagar på att jag lägger in bilder hela tiden jo det e såhär jag fattar inte hur den här jävla avatar funkar och jag pallar inte bry mig så håll käften och sköt ert eget era jämra snorvalpar Gud gör som han vill Redigerad 25 oktober, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jaha. då kan jag skapa en ny medlem : DJÄVULEN och då kan jag smälta idgmed mina lava klot för DJÄVULEN gör som han vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 svårt val min vän, jag hade samma dilemma tills jag upptäckte att san andreas är tyvärr ett måste för fredag kväll vad ska man göra jag ska iallafall stänga av luren och låsa ytterdörren släcka lampan så man slipper alla fulla as som försöker kränga sig och tjejen ja hon får ta och hålla god min (precis så där) och föresten till alla era skitar som klagar på att jag lägger in bilder hela tiden jo det e såhär jag fattar inte hur den här jävla avatar funkar och jag pallar inte bry mig så håll käften och sköt ert eget era jämra snorvalpar Gud gör som han vill 1. Stackars flickvän. 2. Det finns inga bilder på Gud, enligt Bibeln skall varje idiot som missburkar hans namn eller far med falska bilder hamna i helvetet (guess it's to late for you) 3. Dina bilder är fula och osammanhängande 4. Svär inte om du ska brukar Guds namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hur hela friden kan det vara ett svårt val. Tjejen går före ett jäkla tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 1. Stackars flickvän. 2. Det finns inga bilder på Gud, enligt Bibeln skall varje idiot som missburkar hans namn eller far med falska bilder hamna i helvetet (guess it's to late for you) 3. Dina bilder är fula och osammanhängande 4. Svär inte om du ska brukar Guds namn shit bor du i knutby eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 shit bor du i knutby eller?? Nej, jag är bara en påläst person från Stockholm City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Om gud finns är hon definitivt neger citerat min farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts