marcussuomalainen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Som sagt är det nån som frågat folket på cdon om vi får S.A på fredag? börjar bli orolig! har suttit och spelat alla gta spel och driv3r bara för att lugna ner mig! och det funkar inge vidare... Someone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har inte lyckas lokalisera cdon kundtjänst det står bara en massa skit och det ser inte ut som att man kan maila dom. Börjar också bli lite orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jo jag vet var där o kolla nyss hittade ingen mailaddress... kommer bli måttligt arg om jag suttit o vaktat brevlådan i onödan från sex på morronen... då kommer jag jaga brevbäraren me mina hundar på måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jo jag vet var där o kolla nyss hittade ingen mailaddress... kommer bli måttligt arg om jag suttit o vaktat brevlådan i onödan från sex på morronen... då kommer jag jaga brevbäraren me mina hundar på måndag! ha ha ha jo men om det inte finns i min brevlåda innan klockan 8 Så springer jag till närmaste affär och köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 har alla haft sönder sina tangentbord p.g.a San andreas brist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jo det börjar att dra ihop sig. Men kan inte någon försöka få tag på cdon och fråga dom och ge oss ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Håller med! det skulle va schysst! men men får man det inte på fredan så får man det inte... antingen tjackar man det eller så ere systemet som gäller... lr ålandsbåten som för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Varför skulle det inte komma på fredag från CDON? Är det så med alla nätbutiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 fan va sur jag blir om det inte kommer nu på fredag, sitta hela helgen när alla andra får det. det har hänt mig innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Varför skulle det inte komma på fredag från CDON? Är det så med alla nätbutiker? Det beror på när de skickar spelet. Om de postar dem på Torsdag, så hinner spelet inte till alla hem på fredagen. Jag hoppas att CDON har så mycket vett att de skickar iväg spelen redan på Onsdagen - då kan några lyckligt lottade spela GTA: SA redan på Torsdagen. Men lugn, det blir aldrig som man tänkt sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 en kompis till mig som brukar beställa från CDON och spelet släpps på en fredag så brukar han få det på tisdagen veckan efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 CDON AB Box 385 201 23 Malmö Kanske ska man ringa nummerupplysningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tog kontakt med cdon för några veclor sen. Då sa de spelet kommer att skickas till dig så att du ska ha det på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tog kontakt med cdon för några veclor sen. Då sa de spelet kommer att skickas till dig så att du ska ha det på releasedagen. Om du bara visste hur glad jag blir över att höra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tog kontakt med cdon för några veclor sen. Då sa de spelet kommer att skickas till dig så att du ska ha det på releasedagen. Jag har redan en flickvän och allt, men jag måste ändå säga att; Jag älskar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcussuomalainen Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Låter underbart! får jag spelet på fredan lovar jag att vara trevlig mot brevbärare i minst en månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts