keso_crew Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Igår kväll tänkte jag att jag skulle sätta ett riktigt rekord på bakhjulet .. en polare till mig ringde mig och sa att han hade slagit mitt rekord som var "226 sekunder" .. hans nya tid var 513 sekunder .. så jag tänkte att det ska jag slå .. jag åkte till flygplatsen och hade crossen med mig .. började åka upp på bakhjulet och softade runt flygplatsen på bakhjulet i närmare en (1) timme .. jag kunde kört längre men klockan närmade sig 2 på natten så jag pallade inte va uppe längre .. så jag gav upp och släppte gasen och fick se min nya tid!! Men min tid blev tillslut 3444 sekunder på att åka på bakhjulet .. nu kommer man ju till att ingen kommer säkert tro mig .. men om ni inte gör det kan ni ge fan i det då .. för jag talar sanning och ni får ju tro "what the fuck you want"! Tänk efter själva .. inte fan är det så jävla svårt att åka på bakhjulet med crossen .. man behöver ju knappt gasa ... tro vad ni vill .. i'm telling you the truth!! Ha det bra .. er seriösa kan ju hör av sig om de slår min tid! / Keso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 asså... det måste vara nå fel nånstans för mig, för att timern startar inte för mig hur länge jag än kör... framhjulet startar den dock och vet nån hur fan man åker på 2 hjul med en bil? jag lyckades gunga in 2s med voodoon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 har inte heller fått nån timer när man kör på bakhjulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 man får ingen timer alls... man får veta tiden först när man kommer ner på båda hjulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kenshin! Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Ni kanske inte har stegrat tillräckligt högt? Eller så kanske ni inte har stegrat tillräckligt länge? Eller så kanske det kan vara lite av båda delarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Kanske det kanske det är samma problem för mig det kommer ingen timer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Det finns väl ingen timer, bara en info som kommer upp när man stegrat klart där det står tid, sträcka och belöning typ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 eller så står det ingenting alls föränn man går in i stats-rutan i menyn... där står massa grejer... bl.a. hur länge man stegrat.... (hmmmm.. inte säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 ok, timern kommer aldrig det har ni rätt i. men jag menade att jag får ingen tidtagning alls. varken när jag kommit ner på båda hjulen eller i statsen. och jag har stegrat tillräckligt högt och länge... inte 3444 sekunder, men 30-40 iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceRuleZ Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Igår kväll tänkte jag att jag skulle sätta ett riktigt rekord på bakhjulet .. en polare till mig ringde mig och sa att han hade slagit mitt rekord som var "226 sekunder" .. hans nya tid var 513 sekunder .. så jag tänkte att det ska jag slå .. jag åkte till flygplatsen och hade crossen med mig .. började åka upp på bakhjulet och softade runt flygplatsen på bakhjulet i närmare en (1) timme .. jag kunde kört längre men klockan närmade sig 2 på natten så jag pallade inte va uppe längre .. så jag gav upp och släppte gasen och fick se min nya tid!! Men min tid blev tillslut 3444 sekunder på att åka på bakhjulet .. nu kommer man ju till att ingen kommer säkert tro mig .. men om ni inte gör det kan ni ge fan i det då .. för jag talar sanning och ni får ju tro "what the fuck you want"! Tänk efter själva .. inte fan är det så jävla svårt att åka på bakhjulet med crossen .. man behöver ju knappt gasa ... tro vad ni vill .. i'm telling you the truth!! Ha det bra .. er seriösa kan ju hör av sig om de slår min tid! / Keso ja tror dig... min bästa tid e 721.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts