Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Eftersom att GTA_MANIAC ville ha en ny topic så tänkte jag starta en ny för att vara lite snäll. Vad tror ni blir roligast att göra på SA? Själv tror jag att det blir riktigt kul att styla bilar och att snygga till sin karaktär som t.ex. gymma skaffa tattos m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Eftersom att GTA_MANIAC ville ha en ny topic så tänkte jag starta en ny för att vara lite snäll. Vad tror ni blir roligast att göra på SA? Själv tror jag att det blir riktigt kul att styla bilar och att snygga till sin karaktär som t.ex. gymma skaffa tattos m.m Det kommer att bli rätt kul och sno andras bilar... med tanke på det här nya sättet R* gjort det på... att förarna inte ger sig så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ärligt talat blir det så mycket nytt att ta in så jag ser fram emot så helvetes mycket så ja vet inte vilket ja e mest engslig över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts