VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hej. här kan vi snacka om vad vi skulle/ska göra för mods till GtA SA om det funkar. Jag skulle göra en blandning mellan PCJ 600 Angel freeway shanzez om jag kunde modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag skulle göra en mod till SA så att det går in på gtasajtens forum och tar bort alla onödiga trådar, den här t.ex. , fast det vore ju om jag orkade göra den modden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 håller med ZearOx.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag lär väl göra ungefär samma grejer som till vc. Är ju inte direkt nån skillnad mellan spelen så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det kom väldigt många moddar till VC, tänk då hur mycket det kommer komma till SA, jag tror att det kommer fler ioch ännu bättre. Ska bli kul att se, kanske till och med jag börjar med sånt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det känns inte så nödvändigt med moddar till SA än på ett tag det kommer ju inte till pc förens våren 2005 och när det kommer vill man ju köra igenom det utan massa mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag skulle göra några snygga flygplan om min data var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag skulle göra några snygga flygplan om min data var bättre. Tror iofs det är din dator som bör vara bättre... Tvivlar på att din data är dålig... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tror iofs det är din dator som bör vara bättre... Tvivlar på att din data är dålig... :\ Så du menar att det går å göra moddar med en 98 från jan99 ( )!! Det tror inte jag i alla fall. Fast jag ska nog köpa en ny dator lagom tills GTA SA släpps, får se, för då får jag betala själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Så du menar att det går å göra moddar med en 98 från jan99 ( )!! Det tror inte jag i alla fall. Fast jag ska nog köpa en ny dator lagom tills GTA SA släpps, får se, för då får jag betala själv. Det jag menar alltså är att det är skillnad mellan data och dator. Data är informationen som finns på t ex en hårddisk. Och hårddisken sitter i datorn. Det är alltså inget personligt, utan jag irreterar mig jämt på när folk skriver data istället för dator. Men iofs tror jag nog att jag skulle kunna göra moddar med datorn jag använder nu. Iaf lågpolygon-grejer. Det är alltså en 900 med ett tn2ultra. Funkar tillomed att spela vc med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Det jag menar alltså är att det är skillnad mellan data och dator. Data är informationen som finns på t ex en hårddisk. Och hårddisken sitter i datorn. Det är alltså inget personligt, utan jag irreterar mig jämt på när folk skriver data istället för dator. Men iofs tror jag nog att jag skulle kunna göra moddar med datorn jag använder nu. Iaf lågpolygon-grejer. Det är alltså en 900 med ett tn2ultra. Funkar tillomed att spela vc med den. Ok!! Jag trodde du menade "min" data (i huvet) . Ett litet missförståd blev det där. Redigerad 27 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det känns inte så nödvändigt med moddar till SA än på ett tag det kommer ju inte till pc förens våren 2005 och när det kommer vill man ju köra igenom det utan massa mods Stod på PCGamers (som jag fick idag) releaselista att det skulle komma 30:de september :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 stog det ingenting om xbox realeas ? fast det kommer kanske samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det ända jag har moddat i SA nu är handling.cfg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 What? Hur kan du modda? Chipad Ps2:a? Lyllo, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det ända jag har moddat i SA nu är handling.cfg.. Pirat kopia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Pirat kopia Har du hört att det finns hårddisk till PS2? Eller så har han väl bara satt i det i datorn och ändrat och sedan *CENSUR* det? Det är ju inte olagligt om man har spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Pirat kopia Vadå piratkopia? Haha det är ju bara att lägga in skivan i pc:en och editera och sen föra över till ps2.. LÄR DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag lär väl göra ungefär samma grejer som till vc. Är ju inte direkt nån skillnad mellan spelen så... "Spelets struktur och kod är nästan helt ny (problem för modding?). " ? Ingen direkt skillnad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts