Jump to content

Jobb

oskar87
 Share

Recommended Posts

Är de någon som vet vilka olika jobb man kan ha i San andreas förutom själva Story uppgragen?

Att man kan va polis, brandman, abulansförare, taxichaffis och såna saker som funnit i tidigare GTA vet vi ju. Men vad är nytt?

En sak vi vet är ju att man kan parkera bilar åt folk, men vad mer? Korvgubbe eller bonde kanske? nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kunde man i Semue (stavning) också, nån som lirade det?

Ja jag lirade ettan...när de kom på Dreamcast. DÅ skulle man ju åka runt i hamnen och köra lådor mellan olika lager. De va ju ganska skoj. Sen kunde man ta pengarna och gå in i affären och köpa små saker i såna där automater som finns ni vet...hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon som inte kan stava till Shenmue så är det du.....semue??? vad fan är det för spel???

Kika gärna på officella hemsidan Shenmue.com

Förövrigt så äger shenmue spelen rejält. Enligt mig finns det inte många bättre spel....

Nej du har rätt i att de spelet är bra. Men eftersom de är är ett GTA San andreas forum så måste jag påstå efter att ha sett gamespots recention, att san andreas kommer äga shenmue hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor