Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 undrar om man kan ta varsin bil å typ "drag raca" ........... det skulle vara kul som fan Eller Drag-showa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Eller Drag-showa? eller varför inte ta en harvester(eller vad den nu hette) och välta drag-race bilarna i ren illvilja såvida de inte är ens egna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ehm..hur ska man klara dom där uppdragen om man lirar själv då??...det går men det blir svårare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 WOORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har kikat på piratfilmer (naughty me!). Men detta anser jag inte vara en spoiler utan snarare en liten upplysning om det man INTE kan göra i den lilla multiplayer-del spelet ger: - Vid vissa platser kan man frammana en andra spelare i spelet som styrs av kontroll 2. - Dessa delar samma skärm. - Man kan INTE utföra uppdrag i detta läge. - Man kan INTE spela mellan två PS2:or. - Dessutom flera andra överraskningar som inte borde avslöjas.. Jag säger helt enkelt: förvänta er inte för mycket. Multiplayern är bara ett litet skoj-inslag snarare än ett riktigt game-mode. Bli inte ledsna, it's the hard truth... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 måste man ha 2 stycken dual shock 2 handkontroller, jag har bara 1 dualshock 2 till PS2 och 1 dualshock till PS1. Det kan väl inte ha någon betydelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 tänk er att planera ett rån... en kör bilen s å går en in och hämtar stålarna sedan smiter man!! cooooooooooooolt... DoooH!!.. Varför gör du attached image?? ... Inödigt Du kan ju ta en sig istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) måste man ha 2 stycken dual shock 2 handkontroller, jag har bara 1 dualshock 2 till PS2 och 1 dualshock till PS1. Det kan väl inte ha någon betydelse? Tror jag nog.. att det gör menar du att den ena har spakar och den andra inte?.. Om du gör det så går det inte Edit: Sry dubbel post Redigerad 27 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 nej, båda har spakar, men jag har bara en dualshock 2 och en vanlig gammal dualschock 1, det har väl ingen betydelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Den ena kör tex bilen och den andra skjuter den kommer iaf att vara roligare än att bara vara själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 MEN VAD *** TVÅ PLAYER ÄR JU DET STÖRSTA SOM HÄNT GTA SERIEN NÄSTAN!!!!!! NI FÅR SKÄRPA ER NU BEHÖVER MAN JU INTE SPELA SJÄLV JU!!!! NU KAN MAN VARA SOCIAL SAMTIDIGT SOM MAN SPELAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 MEN VAD *** TVÅ PLAYER ÄR JU DET STÖRSTA SOM HÄNT GTA SERIEN NÄSTAN!!!!!! NI FÅR SKÄRPA ER NU BEHÖVER MAN JU INTE SPELA SJÄLV JU!!!! NU KAN MAN VARA SOCIAL SAMTIDIGT SOM MAN SPELAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) SteelWolf : U are my hero! Redigerad 27 oktober, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Skulle vara skojjigt att köra, "Getaway i San Andreas"... Redigerad 27 oktober, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hahahahahahaha SteelWolf den där bilden va solklar haha fyfan va bra.... ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 MEN VAD *** TVÅ PLAYER ÄR JU DET STÖRSTA SOM HÄNT GTA SERIEN NÄSTAN!!!!!! NI FÅR SKÄRPA ER NU BEHÖVER MAN JU INTE SPELA SJÄLV JU!!!! NU KAN MAN VARA SOCIAL SAMTIDIGT SOM MAN SPELAR vadå man kan ju redan va social i gta 3 å vc, -bil som gungar- haha ja känner mig lite oseriös hittils den här morgonen, kanske bäst att sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts