lollen2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Var bara tvungen att skapa denna topic...fatta vad skoj...alla mina drömmar går i uppfyllelse...någon som vet något mer om detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Var bara tvungen att skapa denna topic...fatta vad skoj...alla mina drömmar går i uppfyllelse...någon som vet något mer om detta?? aa, att det kommer vara fett kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 precis kommer äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 De jag vet är att de inte kommer vara splitt screen utan båda spelar på samma bild så att säga. Och att man kan både gå och åka fordon ihop. Sen hur mycket uppdrag och liknande man kan göra vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 15:39 GTA: San Andreas two-player speculation whizzing around the Internet is, erm, speculation no more, Rockstar confirming the feature with us this afternoon. Although it wouldn't elaborate further, the publisher decided to bowl us over with the additional news that none other than Samuel L. Jackson is voicing one of the characters in the game. When we quizzed Rockstar on the matter of who Samuel L. Jackson played, it kept schtum. Bah. Still, with the game out in the US tomorrow it's only a matter of, well, not very long at all before information on Samuel L's role and the two-player mode is plastered the length and breadth of the world wide web. källa: http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...p(que)id=111023 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Totalt onödig topic då det redan existerar. Vet ej hur många men t ex denna http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18742 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Känns mer som en liten kul detalj än något att blåsa upp, verkar ju inte precis vara världens inressantaste multiplay ändå. (så negativ jag känner mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur ska man kunna vara två spelare på samma bild? Måste man inte koppla ihop 2 stycken PS2 för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Känns mer som en liten kul detalj än något att blåsa upp, verkar ju inte precis vara världens inressantaste multiplay ändå. (så negativ jag känner mig) Håller med dig. Lär inte vara så intressant att kompisar/föräldrar/pensionärer eller aliens hänger på dörren för att komma in och få spela lite 2-spelare läge i SA. Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur ska man kunna vara två spelare på samma bild? Måste man inte koppla ihop 2 stycken PS2 för att det ska funka? Nej men jag såg ett filmklipp (inga källor nämda) där som spelade två player men inte med splitscreen... kanske så att man teleporteras ihop om man kommer för långt ifrån varann...vad vet jag....men de är vad jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 äre ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) äre ps2? Ehh, nej vad jag hört så kommer SA enbart till Atari 2600 http://www.cnn.com/interactive/computing/0010/playstation.timeline/timelineimages/atari.2600.jpg Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ehh, nej vad jag hört så kommer SA enbart till Atari 2600 Där satt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 märkligt att dom inte gjorde så att man kunde ha split-screen, jag tror det skulle vara bättre, tänk om någon av spelarna tittar åt ett annat håll, då kanske man inte ser spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kameran kommer vinkla så att de kommer vara merginal runt dom båda spelarna hela tiden..så om dom går i motsatt riktning så zoomas kameran ut...men hur långt den kan zooma vet jag ej...men meningen med två player är ju att man ska hålla ihop och inte springa ifrån varann... Personligen tycker jag de här är en sånliten del av spelet att jag är glad att de över huvud taget finns möjlighet att spela två stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tänk er att planera ett rån... en kör bilen s å går en in och hämtar stålarna sedan smiter man!! cooooooooooooolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tänk er att planera ett rån... en kör bilen s å går en in och hämtar stålarna sedan smiter man!! cooooooooooooolt... På samma skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tänk er att planera ett rån... en kör bilen s å går en in och hämtar stålarna sedan smiter man!! cooooooooooooolt... Som jag fattar det så ska man inte kunna vara 2 player under uppdrag och jag har också uppfattat att rån/inbrott räknas som uppdrag inte säker men har för mig att jag såg det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kan ju bli ganska kul att göra stunts tillsammans också. Tänk om man ända måste koppla ihop 2 PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 undrar om man kan ta varsin bil å typ "drag raca" ........... det skulle vara kul som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts