VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hej. är det någon som har sett om någon har lagt ut bilder på hur mkt pengar man har vilket vapen man har, hur mkt skott som är kvar,liv,sköld? Skulle jä*ligt gärna villja se det isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hej. är det någon som har sett om någon har lagt ut bilder på hur mkt pengar man har vilket vapen man har, hur mkt skott som är kvar,liv,sköld? Skulle jä*ligt gärna villja se det isf Sorry määän... har ingen aning om det. Det skulle däremot vart väldigt kul och se hur det ser ut faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Här är en från GTAGAMING! Om det var detta du mena rätt fet faktiskt nytt med kraften där istället för 100. Redigerad 25 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 förstööööör!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 VAD e det som förstör dom har redan legat ute på forumet men han kanske inte såg dom om du undrar så ligger dom på sida 3 eller 4 vid namn In Game bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 förstööööör!!!! Om du tycker att det rubbade dina förväntningar om spelet då du såg bilden så kanske du borde vänta tills på fredag innan du besöker siten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 förstööööör!!!! vad förstörs eller förstör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 förstööööör!!!! What?? det såg ganska dåligt ut tyckte jag men hur kan du veta att det är anurlunda "med kraft" har du spelat det? eller är det bara vad du tror av bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Om du tycker att det rubbade dina förväntningar om spelet då du såg bilden så kanske du borde vänta tills på fredag innan du besöker siten igen. eller så kan man ge fan i å komentera andras åsikter och ha egna om saker och timg....bara en liten diss tillbaka, ursäkta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 What?? det såg ganska dåligt ut tyckte jag men hur kan du veta att det är anurlunda "med kraft" har du spelat det? eller är det bara vad du tror av bilden ? Vad skulle det annars vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 What?? det såg ganska dåligt ut tyckte jag men hur kan du veta att det är anurlunda "med kraft" har du spelat det? eller är det bara vad du tror av bilden ? vart inte jusst det ja menade, missförstog nog mig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 eller så kan man ge fan i å komentera andras åsikter och ha egna om saker och timg....bara en liten diss tillbaka, ursäkta mig Det var ingen diss, det var mer utav en uppmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nä jag har inte spelat det Men jag tror det imed att du ser inget 100 du ser den där röda stolpen som ligger ner i högra hörnet på dom andra in game bilderna som någon la in på forumet så fanns det en grå också och det bör ju vara sköld.... Men är ABSOLUT inte säker :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Här är en från GTAGAMING! Om det var detta du mena rätt fet faktiskt nytt med kraften där istället för 100. OMG SÅ NAJS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 snyggt med än linje istället för siffror, men jag skulle vilja ha färgskilnader också, tyå från grön-gul-orange-mörkorange-röd samma färgändring som däckslitage i gran turismo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mm. hoppas att det är så Jag har kollat på den bilden etttag nu. den e rätt ok endå, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts