Kaboom Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hej! Jag har startat ett nytt projekt! Jag ska göra en stor ö, vi är två personer just nu, vi behöver en modelerare... Någon som vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag kan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag kan vara med Ok.. Vad kan du göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag har arbetat med zmodeler en tid och gjort klart en bil och på börjat några andra, jag har även påbörjat ett tutorial till zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag har arbetat med zmodeler en tid och gjort klart en bil och på börjat några andra, jag har även påbörjat ett tutorial till zmodeler. Ok.. Pm:a mig din msn.. Vi börjar imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Får man vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hur stor ö ska det vara? Kommer det vara en Total konverterning? kan vara med lite smått när jag har tid, göra lite små hus och sånt, Håller själv på med en liten sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 känns ju inte så värt att starta ett sånt här projekt 2 dagar innan SA släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag kan vara med om jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 känns ju inte så värt att starta ett sånt här projekt 2 dagar innan SA släpps jao det är ju ett halv år kvar till PC versionen släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Alla som vill vara med: Lägg till mig på msn! whatthecrap_kuchar@hotmai.com... Och ja det ska vara total konvertering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 En lista om vad som ska vara med: Modellerna kommer INTE att ändras, bara omtexturerade. Ljudet kommer att ändras med nya röster och nya, mer realistiska, vapen ljud. Vapnen kommer att ändras. Vice City kommer att tas bort och den nya Ponium ön kommer att läggas in. Mer realistiska partiklar kommer att läggas in. En ny textstil. GXT filerna kommer att ändras. Main.scm kommer att ändras BRUTALT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Main.scm kommer att ändras BRUTALT. kan du koda main.scm?? isf e nog du den enda här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) kan du koda main.scm?? isf e nog du den enda här på forumet Ehh va? Tror du verkligen att INGEN annan här kan mission koda??? Redigerad 26 oktober, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nej de verkar inte så iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nej de verkar inte så iaf Det finns minst 10 st fler här som kan mission koda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja kan lite , Bara man sätter sig och kolla så lär man sig så småning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Är det C man använder för att misson koda eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Är det C man använder för att misson koda eller? Nej scm kodning.. Det är ett språk liknande BASIC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Har tyvärr ingen MSN. Ska jag mejla dig då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts