bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har beställt från CD.com Jag undrar hur det blir, får man en avi i brevlådan som man ska gå till Posten och så hämtar man ut spelet, eller kommer det rakt ner i brevlådan? / D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Beror på. Bor du i en villa med hyffsat stor brevlåda kommer spelet förmodligen ner där. Det beror på ifall brevbäraren får ner paketet helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det brukar man få välja? om inte så kommer det till postkontoret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag bor i ett radhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Beror på. Bor du i en villa med hyffsat stor brevlåda kommer spelet förmodligen ner där. Det beror på ifall brevbäraren får ner paketet helt enkelt. Tror det stämmer ifall du bor i lägenhet får du hämta ut det på posten eftersom att brevbärare som delar ut till lägenheter inte delar ut paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag tror inte man får välja? Jag beställde från Cdon.com, där fick jag inte välja. Ej levererad står det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Förut när jag beställde en bok så tröck brevbäraren ner paketer i lådan, men han fick inte in de helt så han lät de sticka ut.. Hoppas du har ärliga grannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Okej, så det kommer komma ner i brevlådan på direkten alltså? Jag vill gärna ha ärliga svar.. Jo, det har jag Jag dödar den som snor spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vet inte säkert... Men antagligen så kommer det till posten.... Förut när jag beställde en akvariepump *host* så kom Schenker (Budbil) och knackade på och jag fick paketer direkt i handen... Men det skulle nog bli ett j*vla åkande om dom skulle skicka det med budbil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) på webbhallen får man iaf välja hur man vill ha det levererat Redigerad 25 oktober, 2004 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 När jag beställde ett spel på cdon.com så fick jag det i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vOlvO_740 säger att det kommer på Posten, Hjälte säger att det kommer i brevlådan. Jag får vänta och se helt enkelt. Allla här får ju spelet ändå i vilket fall som helst. Nu tackar jag för mig.. Om det går för sig. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har en fråga det står på cdon hemsida att leverans tiden på spel/film är 2 till 6 dagar börjar den tiden räknas på fredagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Fan vad dåligt i så fall, om den börjar räknas nu på fredag.. Jag vet inte faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tror ni dom skickar hem till min kartong i parken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kanske dom gör Vem vet. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts