vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Många här som är oroliga för att inte få sitt förbokade GTA SA Va på EB Games idag å frågade.... Om man har bokat ett spel o lagt 30 spänn i handpänning så har man 48 ´timmar på sig att hämta spelet.... Och så länge väntar man ju inte på att hämta sitt spel eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nån som vet hur de går till när man ska hämta förbokade spel på Webhallen? Om dom ligger kvar och väntar och så och om man är garaterad...har aldrig hämtat ett bokat spel där förut...tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mm precis var också på EB games (som förövrigt var omgjord) och bytte in 2 spel och fick ett kvitto och där stod det att man har 48 timmar på sig att hämta sitt exemplar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tungan en killometer ner i hallsgropen Jag har inte bytt in några spel.... Går det att göra på plats när man hämtar sin bebis jag menar GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tungan en killometer ner i hallsgropen Jag har inte bytt in några spel.... Går det att göra på plats när man hämtar sin bebis jag menar GTA SA??? undrar det jag kanske ska göra det innan det släpps i fall att Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts