Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vet någon här hur "wanted-systemet" på GTA: SA kommer att fungera? Kommer det vara som i förra GTA spelen att det är 6 st wanted-grader där den första är vanlig snut och sista millitären? Eller kommer det att vara annurlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 intressant topic! svara nån!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) intressant topic! svara nån!! Avisst... det skulle bli kul och få reda på det om någon vet något om det, om någon läst något om det. Redigerad 25 oktober, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 dom enda som vet är dom som spelat piratkopian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mm du har rätt mycket bra topic , undra bara om nån har någon aning om hur det kommer fungera.... Jag fattar inte för på de bilderna där man såg HUDen så var inte wanted level stjärnorna där ..... de kanske bara kommer fram när man har gjort något olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 öhm, det enda jag vet är att om man åker ut ur någon del av landskapet som man inte bör vara på (utanför avspärningarna?) så kommer wanted-leveln att gå upp. Hur den ser ut eller fungerar har jag dock ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 dom enda som vet är dom som spelat piratkopian... Synd... så R* har inte givit ut någon sorts information om den saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 fasen hoppas bara att dem inte har gjort om wanted-level systemet så det blir värsta dampigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 För jag är väldigt sugen på att se hur det "wanted-systemet" fungerar på SA... Hoppas att det kommer med i någon recension av IGN eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 fasen hoppas bara att dem inte har gjort om wanted-level systemet så det blir värsta dampigt Dem har nog gjort om den en aning... men jag hoppas på att det finns fler wanted-grader än förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Dem har nog gjort om den en aning... men jag hoppas på att det finns fler wanted-grader än förut. Tycker det var ganska fult förut faktiskt. Men kollar man på in-game bilder från gtagaming eller vad fan sidan heter så syns ju inga stjärnor i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Dem har nog gjort om den en aning... men jag hoppas på att det finns fler wanted-grader än förut. mm där sa du nåt iof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hehehe Jag hoppas att R* har gjort wanted-funktionen roligare på nått sätt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Att man efter att ha haft ihjäl femton poliser och rånat en bank kör iväg med sin pimpmobile spelandes "Cop Killa" är det ytterst orimligt att folk plötsligt skiter i en efter att man mitt framför näsan på grisen målar om sin kärra. Bättre system på det hade varit roligt... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Att man efter att ha haft ihjäl femton poliser och rånat en bank kör iväg med sin pimpmobile spelandes "Cop Killa" är det ytterst orimligt att folk plötsligt skiter i en efter att man mitt framför näsan på grisen målar om sin kärra. Bättre system på det hade varit roligt... EB Hahahahaha Det haru rätt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag vet hur det ser ut... har sett X antal "pirat" filmer (nej jag har FORTFARANDE inte spelet...) Så ja kan berätta hur det ser ut om nån vill? annars håller ja tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag vet hur det ser ut... har sett X antal "pirat" filmer (nej jag har FORTFARANDE inte spelet...) Så ja kan berätta hur det ser ut om nån vill? annars håller ja tyst Hmm... jag vet inte vad forumets regler säger om att du förklarar wanted-funktionen... men ärligt talat så blir jag rätt nyfiken... eller vad säger dem andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 nej, förstör inte allas förväntan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 MM. NY Fikonetkikar fram och säger. Morfar, är du nyfiken?. JA, bra jag med Fast nu om vi säger att han ska göra det kanske vi får en varning ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag tycker inte du ska säga hela saken me det säg bara om det var bättre, sämre eller likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts