GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vad längtar du efter mest med möjligheterna i gta:sa? vad som hells det jag är mest överlycklig över är att ytan nästan 4 dubblats, tror jag:)hehe vad tycket ni? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Är det inte bättre att ytan fem-dubblats? Det har medfört all nya möjligheter, tänk efter än gång till och säg att fordonen är den grymmaste uppgraderingen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Lungt Cykel... fallskärm och 2 player mode! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Skulle vara grymt om det blev snöstorm och man kunde plocka fram snöskootern.. Eller varför inte åka skridskor på dom isbelaggda sjöarna och skära av halsen på nån snubbe med skridskon??? Eller det blir ong aldrig så kallt dår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kommer fan bara cruza runt i min feta sportbil på landsvägarna och mobba hill billeys, vet e j hur det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag längtar efter att få pröva en skördetröska för att sedan köra och hälsa på i Vinewood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts