Jump to content

sjuk den 29:e?

gurfi
 Share

tänker du var sjuk den 29:e?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jag tänker inte lura mina föräldrar , jag säger precis som det e och dom tycker det e lugnt..

ja eller hur!... varför lura sina päron.. säg bara att ni väntat på spelet jätte länge och ni vill värkligen ha det så fråga om dem kan skriva på en ledighetsplankett... jag tor dem skulle fatta och om dem inte gör det är dem tyranner..

edit: finns ingen som helst anledning att lura sina föräldrar, dem får ändo reda på det på nått sätt och du får mer respekt av dem om du är snäll och inte ljuger

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja eller hur!... varför lura sina päron.. säg bara att ni väntat på spelet jätte länge och ni vill värkligen ha det så fråga om dem kan skriva på en ledighetsplankett... jag tor dem skulle fatta och om dem inte gör det är dem tyranner..

edit: finns ingen som helst anledning att lura sina föräldrar, dem får ändo reda på det på nått sätt och du får mer respekt av dem om du är snäll och inte ljuger

ibland måste man ljuga så är det bara.......... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor