emo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) jag tänker inte lura mina föräldrar , jag säger precis som det e och dom tycker det e lugnt.. ja eller hur!... varför lura sina päron.. säg bara att ni väntat på spelet jätte länge och ni vill värkligen ha det så fråga om dem kan skriva på en ledighetsplankett... jag tor dem skulle fatta och om dem inte gör det är dem tyranner.. edit: finns ingen som helst anledning att lura sina föräldrar, dem får ändo reda på det på nått sätt och du får mer respekt av dem om du är snäll och inte ljuger Redigerad 25 oktober, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja eller hur!... varför lura sina päron.. säg bara att ni väntat på spelet jätte länge och ni vill värkligen ha det så fråga om dem kan skriva på en ledighetsplankett... jag tor dem skulle fatta och om dem inte gör det är dem tyranner.. edit: finns ingen som helst anledning att lura sina föräldrar, dem får ändo reda på det på nått sätt och du får mer respekt av dem om du är snäll och inte ljuger ibland måste man ljuga så är det bara.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ibland måste man ljuga så är det bara.......... nä man behöver inte. det är samma sak som att säga att man måste skrika banakalle ibland men det behöver man inte man kan leva utan att göra det... tyvärr kisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) nödvändigt att vara "sjuk" på lovet.. =P edit: jag är också i dk hela fredagen, men hinner nog hämta ut mitt ex på torsdagen.. Redigerad 25 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Var sjuk i en och en halv vecka för ett tag sedan så min frånvaro är uppe i en del redan, plus att jag missar en ganska viktig bild-lektion. Fast kan hända att jag råkar missa sista lektionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 inte värt att skolka för det, jag menar du kanske hinner göra ett halvt uppdrag mer än om du inte skolkade, sen kanske du får dåligt samvete med, det skulle ja i alla fall :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nja, inte för min del, har håltimma innan så jag får väl 2 - 3 timmar mer speltid på fredagen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vote: nej (min mamma skulle inte tro på mig, och så skulle hon lista ut varför jag försöker spela sjuk och bli förbannad ) *Snyft* :'( :'( :'( :'( *NSYFT* :'( :'( :'( Samma här. Men har jag tur så är dom borta på dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 slutar 12:05 och postgubben är jävla seg men ska inte skolka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts