gurfi Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ni som svarar ja. kan vell gärna skriva hur ni gör för att lura era föreldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är arbetslös, behöver inte spela sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det räcker väl med att spela sjuk säger jag, jobbigt värre annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Vote: nej (min mamma skulle inte tro på mig, och så skulle hon lista ut varför jag försöker spela sjuk och bli förbannad ) *Snyft* :'( Redigerad 25 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är arbetslös, behöver inte spela sjuk... Jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag skiter i första lektionen för jag börjar inte förrän två sen.. fast jag kanske inte går på den heller, beror på hur bra spelet är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Skolk är bara korkat. Får inte det förrän på måndag...så det finns ingen anledning ändå- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vote: nej ja kan hålla mig till 13.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kan nog bli lite kraslig på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har lov så jag hämtar bara ut spelet och lirar 3 dagar i sträck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag tänker inte lura mina föräldrar , jag säger precis som det e och dom tycker det e lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 nej är ledig hela veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag är student...dvs. att jag är så gott som arbetslös. Jag hade tänkt och viga nätterna åt San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ2k4 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vissa slutar ju efter lunch varje fredag ahhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Är student och har inget schemalagt på fredagar...så jag ska fan inte vara sjuk då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nej, jag har ändå bara träning och en lektion i skolan på fredagar så jag kommer hem ganska tidigt..plus att om jag inte vill gå till skolan så kan inte mina föräldrar tvinga mig ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mina morsa köper spelet till mig så att när jag kommer hem klockan 2 ligger spelet och väntar på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja slutar inte förns 15:30 skitjobbigt......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Slutar ändå vid 13.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vote: 2 Det är lite jobbigt att skolka från FysikB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts