casallo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nån som vet hur Impact Animations fungerar?? är det samma typ av fysik som i ex. Hitman?? Nån sa att det är endast förbättrade motion captures.. hur står det till med sanningen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag såg på en video av san andreas där cj körde på en gubbe,det såg bättre ut men inget att hurra för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag såg på en video av san andreas där cj körde på en gubbe,det såg bättre ut men inget att hurra för. SATAN VAD SKÖNT O HÖRA ATT DET SÅG BÄTTRE UT ! I gta 3 och VC var det ju helt mongo (eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
casallo Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Okej.. Tyckte det lät så jäkla kul när dom skröt med "ragdoll" aja .. hoppas spelet inte HACKAR heller... det är en grej som oroar mig lite... att det är slött med så mycket på skärmen... någon som vet nåt om det då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det som händer när man kör på en fotgängare med bil på VC, så blir personen bara liggande raklång på marken. Men om man körde på en person med motorcykel på rätt ställe kunde man skicka upp person någon meter rak upp i luften. Men det så ju inte så snyggt ut, kanske kantigt jämfört med SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Asså när han kör på han så flyger han över bilen och ligger inte jävla stelt i luften vad jag kommer ihåg men lite bättre ska det ju va så Redigerad 25 oktober, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) vad menar du med "slött" ? typ att grafiken är dålig ?? Redigerad 25 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
casallo Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Asså när han kör på han så flyger han över bilen och ligger inte jävla stelt vad jag kommer ihåg Låter jävligt lovande... hehe. Kan förresten TAKET slitas bort ifrån bilar?? Läste det i en tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
casallo Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vad menar du med "slött" ? typ att grafiken är dålig ?? Näe... jag menar om det är låg FPS? altså hur MJUKT spelet körs. nån som vet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Han kommer över bilen flyger i luften inte som han svävar utan kommer neråt mot marken och ja,det är vad jag kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hoppas man kommer med monstertrucken köra över bilar så de inte blir som i vc att man bara krockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
casallo Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hoppas man kommer med monstertrucken köra över bilar så de inte blir som i vc att man bara krockar Vore en skön grej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Han kommer över bilen flyger i luften inte som han svävar utan kommer neråt mot marken och ja,det är vad jag kommer ihåg låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts