GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jämnför X-box Med Playstation 2, med en baktanke på GTA san andreas. vilken av dessa två konsoller skulle du välja med Gta SA i baktanken? dissa inte min topic(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 PS2 såklart! det är så skönt att höra den där bullrande fläkten hela tiden.. en sån borde XBOX installera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 har inte spelat GTA på Xbox så jag vet inte .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Eftersom de är ungefär lika mediokra (Xbox bättre men inte bra) båda två skulle jag med tanke på releasedatumet välja PS2. När det kommer till XBox kommer det också till PC. DÅ är valet självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tycker att det är för många knappar på x lådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tycker att det är för många knappar på x lådan ORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ps2 dosorna är legendariska, ligger skönt i handen och knapparna sitter på lagom och symetriskt avstånd PS RULES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Om de hade kommit samtidigt till PS2 och Xbox hade jag valt Xbox eftersom jag tyckte GTA:DP var bättre på Xbox. Grafik, laddningstider, egen musik, m.m. Det blir nog att köpa till Xbox ifall det kommer till det, har inte en PC som duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ps2 dosorna är legendariska, ligger skönt i handen och knapparna sitter på lagom och symetriskt avstånd PS RULES W0rd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ps2 dosorna är legendariska, ligger skönt i handen och knapparna sitter på lagom och symetriskt avstånd PS RULES ja X-bow kontrollerna känns as klumpiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Min kompis läste i en tidning att ALLA(Typ square,naughtydog och dom) hatar sony Playstation! Jag bara nej det äger ju.. men men som sagt Ps2 Äger Rasmus på innebandyn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja X-bow kontrollerna känns as klumpiga X-bow lol ! Rätt coolt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Min kompis läste i en tidning att ALLA(Typ square,naughtydog och dom) hatar sony Playstation! Jag bara nej det äger ju.. men men som sagt Ps2 Äger Rasmus på innebandyn!! vilka e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ps2 skönare kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ps2 skönare kontroller. WOOORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 SQUAREENIX hata Sony? hahah dummaste jag hört i år. Han har förmodligen läst om hur jobbigt det är att utveckla spel till ps2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 har båda två föredrar dock PS 2 bättre handkontroll enligt min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 precis som 13 rätt ger respekt, ger gta:SA MER RESPEKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 PS2 äger Xbox kontrollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Givetvis skulle jag helst lira på den konsol som samlat minst damm hemma hos mig, dvs xbox:en. Har alltid gillat PS2:ans kontroll, men jag tror att jag gått över till att gilla den trådlösa joytech-kontrollen till xbox:en Så jag hade helst sett en xbox version före ps2. Givetvis köper SA på fredag, trots allt Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts