Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Bra!! Påminn mig att ge dig ett tack om vi träffas nån gång. Du har inge info att ge ut om antal bokningar\antal spel som ni får ? Puuuuuuuuh , ska jag ge dig den listan den är inte liten deN =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hmmmm 15 år och jobbar i en spelbutik hur kan det gå ihop "filip" eller "vice-nasty" för din E-mail addres är nämligen "filip89_@hotmail.com" går inte du i skolan eller. =O den var ett tag sedan jag skaffa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Inte för att du ska bli ledssen men jag tror nog inte att du får spela det fråns den 29:de jag tror det var något sånt när jag snacka med en på EB games så sa han att dom inte får typ öppna lådorna förenns en timme innan det släpps låter lite konstigt men snat Så jag tror inte du får det Hehe, jag kan säga så här : vem ska kolla så vi inte har öppnat lådorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hehe, jag kan säga så här : vem ska kolla så vi inte har öppnat lådorna Precis! R* har ju inga vakter som åker runt till alla affärer och kollar lådorna. Förresten...läs min senaste fråga på sida 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts