Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vi får in en leverans imorgon i spelbutiken =) om jag har tur ska jag smygg spela lite på min 1 h lunch Lås topicen om du vill ville bara säga att spelet kommer imorgon till Sverige Fast släpps 29e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vad trevligt för dig .....om det nu är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Åh. Lycko ost. fins inte mer att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hade jag varit du så hade jag snott hem ett exemplar och spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 GTAJonte precis Tro vad du vill, jag kan inte tvinga dig men förmodligen får jag inte lira det Bossen säger : - När det är lunch ska du äta och inte spela... Då brukar jag säga : "Ah Håll Käften" (Robert Gustavsson, Torsk På Tallin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) *felpost* Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vi får in en leverans imorgon i spelbutiken =) om jag har tur ska jag smygg spela lite på min 1 h lunch Lås topicen om du vill ville bara säga att spelet kommer imorgon till Sverige Fast släpps 29e Jobbar du där eller? Vet du om det blir som med Vice City, att om man bokade lite sent (i fredags), så får man det lite (eller...mycket) senare? Förstår att alla inte kan få i tid, undrar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 GTAJonte precis Tro vad du vill, jag kan inte tvinga dig men förmodligen får jag inte lira det Bossen säger : - När det är lunch ska du äta och inte spela... Då brukar jag säga : "Ah Håll Käften" (Robert Gustavsson, Torsk På Tallin) var/vilken butik jobbar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hmm.. Tycker det är ballast och vänta till realase dagen.... Då alla spelar samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 åhh fan va nice. jag praktiserar på en spelbutik så det blir fina fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jobbar du där eller? Vet du om det blir som med Vice City, att om man bokade lite sent (i fredags), så får man det lite (eller...mycket) senare? Förstår att alla inte kan få i tid, undrar bara. Kan säga dig att vi köper in otroligt många ex av ett sådant spel =) dom hade först tänkt köpa in ett antal men sedan övertala jag chefen så det blev 100 ex till bara för att ingen ska bli besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kan säga dig att vi köper in otroligt många ex av ett sådant spel =) dom hade först tänkt köpa in ett antal men sedan övertala jag chefen så det blev 100 ex till bara för att ingen ska bli besviken Bra!! Påminn mig att ge dig ett tack om vi träffas nån gång. Du har inge info att ge ut om antal bokningar\antal spel som ni får ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hoppas att Webhallen skickar så spelet anländer på torsdag då! Man kan ju alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hmmmm 15 år och jobbar i en spelbutik hur kan det gå ihop "filip" eller "vice-nasty" för din E-mail addres är nämligen "filip89_@hotmail.com" går inte du i skolan eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hmmmm 15 år och jobbar i en spelbutik hur kan det gå ihop "filip" eller "vice-nasty" för din E-mail addres är nämligen "filip89_@hotmail.com" går inte du i skolan eller. Förmodligen PRAO eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har prao v. 48-49 och då tänker jag praoa på EB-Games (Traditon) och kanske få rabatt på spel eller speltid på lunchen, hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Då brukar jag säga : "Ah Håll Käften" (Robert Gustavsson, Torsk På Tallin) Haha fan vad ball! jag älskar Torsk på Tallin! Jag går runt och säger så typ varje dag i skolan och alla hatar det typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Inte för att du ska bli ledssen men jag tror nog inte att du får spela det fråns den 29:de jag tror det var något sånt när jag snacka med en på EB games så sa han att dom inte får typ öppna lådorna förenns en timme innan det släpps låter lite konstigt men snat Så jag tror inte du får det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Smuggla ner ett exemplar i din ryggsäck, när bossen inte ser. Och för att du inte ska sno det lämnar du lite cash i kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Smaart. det e juh inte stöld och så kan man juh göra det dagen innan realeasen och låtsas som om man har ont i magenför att få komma ifrån lite tidigare Snabbt in i ryggan och sen, Aj, oo, Boss. Boss : Ja vad är det , Du : Jag fick så j*vligt ont imagen plötsligt. och sen fortsätter dialogen tills du får gå hemm efter en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts