Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 .... lägger man över dom programen till xboxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 .... lägger man över dom programen till xboxen? ja.. förutsatt att man har en moddad xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ja.. förutsatt att man har en moddad xbox ja de har jag du menar väl chippad går de lira live me boxen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ja de har jag du menar väl chippad går de lira live me boxen då? Ifall du har ett chip med en funktion som låter dig stänga av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ifall du har ett chip med en funktion som låter dig stänga av det. men kan man ha program på xboxen när man inte använmder chippet... går väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 men kan man ha program på xboxen när man inte använmder chippet... går väl inte? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Om man tipsar kompisar om xbox live. så om dom köper xbox live och reggar sig på den e-mailen man skrev in som kompisen har så får du ett spel av microsoft! Har skrivit två kompisar dom ska fixa de till jul! Edit : Kompisen ska regga sig på xbox live innan 21 januari 2005 Klicka här för info Redigerad 18 november, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 gah, kapitalist propaganda! Varför betala för en onlinetjänst när det finns kostnadsfria alternattv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Får halo 2 imorgon, berättar hur det är på XBL då! Syns på slagfältet mates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 gah, kapitalist propaganda! Varför betala för en onlinetjänst när det finns kostnadsfria alternattv? för jag fattar inte hur de funkar berätta mer i detalj! Men ett xbox spel vore in dumt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 för jag fattar inte hur de funkar berätta mer i detalj! Men ett xbox spel vore in dumt eller? Det finns två större "tunnelprogram" att tillhändahålla idag. XBConnect och Xlink Kai. Dem funkar så att man med hjälp av datorn skickar vidare ("tunnlar") information till xboxen som om det vore en annan xbox som kommunicerade med den. Så man lirar över system link med port forwarding så att all information skickas över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det finns två större "tunnelprogram" att tillhändahålla idag. XBConnect och Xlink Kai. Dem funkar så att man med hjälp av datorn skickar vidare ("tunnlar") information till xboxen som om det vore en annan xbox som kommunicerade med den. Så man lirar över system link med port forwarding så att all information skickas över internet. kan man lira alla vanliga spelen då? som går live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 kan man lira alla vanliga spelen då? som går live? Dem som har system link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Halo2 , Call of duty och Shadow ops ska jag önska mig i jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 tjena jag har en kompis i skolan han säger att för varje live spel som man köper och rgistrerar får man 2 månader gratis live......stämer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 du kanske ska veta att du int ekan ändra nick sen, du måste bestämma dig för ett i förväg? man kan ändra nick.. när jag spelade CS till xbox så gick en snubbe ut och hette Noob och när han kom tillbaka hette han Nisse, han hade ringt och klagat och då hade han fått veta, men han fick inte säga till nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Halo2 äger på internet ! KÖP DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 ja... Unreal 2 The awakeing - är bra fast man kan bara spela 8spelare /server. fast man kan köra fordon och sånt som är riktigt kul Midtown madness 3 - är ett roligt bilspel man kan köra på en mode som jag gillar som heter "hunter" gillar den för man jagar varandra som pett 8spelare/server Counter-Strike - Gillar du first person shooter spel så är det ett spel för dig. Dom gamla vanliga cs banorna är med och du kan ladda ner två banor (inferno och office) 16spelare/server Star-Wars Battlefront - Har inte spelat de. Men tror att det är bra man kan köra massa fordon som är på star-wars filmerna. Ska köpa de till jul. 24spelare server Edit: Ghost recon - Gillar du skjutar spel i naturer ligga vänta i en buske på att nån ska komma förbi. Då är det ett spel för dig. Man kan köra upp till 16spelare server 24spelare server Icke sa Nicke 16 per server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts