thotim Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ye Ol' PS2 Internet adapter Owns Ya'll. Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Precis! de suger det är inte många spel man kan spela online på. enda fördelen är att de inte kostar 500kr/året. Men 500kr värdare e xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 de suger det är inte många spel man kan spela online på. enda fördelen är att de inte kostar 500kr/året. Men 500kr värdare e xbox live Xbox Live suger, Kai pwns you! gratis xbox online spleande till folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 de suger det är inte många spel man kan spela online på. enda fördelen är att de inte kostar 500kr/året. Men 500kr värdare e xbox live Det finns mindre online spel på Xbox än PS2... T.ex Tony hawk spelen kan man inte spela online på Xbox man kan bara koppla ihop flera xboxar på det. På NFSU Kan man spela PS2 versionen med dem som har PC versionen. Ownage! En fråga Man kan inte spela Brända spel online väll?? du borde veta Thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det finns mindre online spel på Xbox än PS2... T.ex Tony hawk spelen kan man inte spela online på Xbox man kan bara koppla ihop flera xboxar på det. På NFSU Kan man spela PS2 versionen med dem som har PC versionen. Ownage! En fråga Man kan inte spela Brända spel online väll?? du borde veta Thotim Hmm...jag har faktiskt inte testat. Men det bör väl gå på spel som tex "Tony Hawk Proskater 3". Sådanna spel som man ej behöver registrera sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hmm...jag har faktiskt inte testat. Men det bör väl gå på spel som tex "Tony Hawk Proskater 3". Sådanna spel som man ej behöver registrera sig på. ok så t.ex Socom funkar inte eller? off topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ok så t.ex Socom funkar inte eller? off topic Skulle inte tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ok, Tack jag spelar inte socom ändå LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 köp Unreal 2 the awakeing . det är grymt o roligt men inte många som spelar de =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) INGET JÄVLA PS2 ONLINE BARA XBOX LIVE (:!!! (:!!! (:!!! Redigerad 1 november, 2004 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 INGET JÄVLA PS2 ONLINE BARA XBOX LIVE (:!!! (:!!! (:!!! jag vet! så stick härifrån och skapa en ps2 tråd om ni gärna vill prata om de!! Counter-strike till xbox är skit kul! Du måste ha det. Det är samma banor som i CS 1.6 fast det är lite bättre gjort. FInns mycket servrar. Det är mycket roligare att lira till xb än data . Känslan är bättre och så är de roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag vet! så stick härifrån och skapa en ps2 tråd om ni gärna vill prata om de!! Counter-strike till xbox är skit kul! Du måste ha det. Det är samma banor som i CS 1.6 fast det är lite bättre gjort. FInns mycket servrar. Det är mycket roligare att lira till xb än data . Känslan är bättre och så är de roligare. Roligare på xBox kai. Gratis xBox spelande över internet åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag tror Rainbow Six 3 - Black Arrow är grymt online för jag har kört med en kompis på hans xbox skit roligt att göra uppdrag till sammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag tror Rainbow Six 3 - Black Arrow är grymt online för jag har kört med en kompis på hans xbox skit roligt att göra uppdrag till sammans man gör inte uppdrag på xbox live på Rainbow six... lr jo man kanske kan men dom flesta spelar att man kör lag mot lag. ( 8 vs 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man gör inte uppdrag på xbox live på Rainbow six... lr jo man kanske kan men dom flesta spelar att man kör lag mot lag. ( 8 vs 8) Det finns Co-op, eller hur det stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) jag ska köpa need for speed underground 2 och ratt. Kan någon tipsa om någon bra xbox ratt ? Redigerad 3 november, 2004 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 den här verkar bra. är inte så bra i rattar men den har växel spak och är coolast ju om du vill växla själv. Varför ladda du upp en bild på xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 för att han vill slösa utrymme på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tjena alla live spelare någon som kan kan ge mig en officiel xbox live sida men inte xbox.com för den vet jag att den finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det är ju typ bara den som är en officiel sida.. microsoft.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts