Krillepille Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tja alla xbox lirare, jag vill veta lite mer om xbox live är det lönt att köpa och är det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag spela hellre med XLink Kai Evolution VII men det av onämnbara skäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Xbox live är skit bra och skit kul! Man kan spela på internet med massa andra spelare. ett xbox live paket kostar 499kr . Då kan du spela på xbox live för ett år. sen måste du betala 500kr för att spela ett år till. Du måste ha kreditkort för att registrera dig. Du får en headset till xbox live paketet som du kan prata med folk på xbox live. Mer information kan du hitta på : Xbox live SV Edit : Jag behöver hjälp med xbox live! Jag kan logga in på den men när jag ska connecta med en server så står det: "the game was no longer aviable" det står så på alla servrar och alla spel jag har. Varför gör det de? och hur löser jag de? Redigerad 25 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 då var det klart jag köper xbox live men nu gör vi den här topicen som en xbox live spelar mötes plats okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ni som har xbox live tipsa om bra xbox live spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) ni som har xbox live tipsa om bra xbox live spel ja... Unreal 2 The awakeing - är bra fast man kan bara spela 8spelare /server. fast man kan köra fordon och sånt som är riktigt kul Midtown madness 3 - är ett roligt bilspel man kan köra på en mode som jag gillar som heter "hunter" gillar den för man jagar varandra som pett 8spelare/server Counter-Strike - Gillar du first person shooter spel så är det ett spel för dig. Dom gamla vanliga cs banorna är med och du kan ladda ner två banor (inferno och office) 16spelare/server Star-Wars Battlefront - Har inte spelat de. Men tror att det är bra man kan köra massa fordon som är på star-wars filmerna. Ska köpa de till jul. 24spelare server Edit: Ghost recon - Gillar du skjutar spel i naturer ligga vänta i en buske på att nån ska komma förbi. Då är det ett spel för dig. Man kan köra upp till 16spelare server Det var dom Redigerad 25 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja... Unreal 2 The awakeing - är bra fast man kan bara spela 8spelare /server. fast man kan köra fordon och sånt som är riktigt kul Midtown madness 3 - är ett roligt bilspel man kan köra på en mode som jag gillar som heter "hunter" gillar den för man jagar varandra som pett 8spelare/server Counter-Strike - Gillar du first person shooter spel så är det ett spel för dig. Dom gamla vanliga cs banorna är med och du kan ladda ner två banor (inferno och office) 16spelare/server Star-Wars Battlefront - Har inte spelat de. Men tror att det är bra man kan köra massa fordon som är på star-wars filmerna. Ska köpa de till jul. 24spelare server Edit: Ghost recon - Gillar du skjutar spel i naturer ligga vänta i en buske på att nån ska komma förbi. Då är det ett spel för dig. Man kan köra upp till 16spelare server Det var dom glöm inte halo2! och jag tror att splinter cell:pandora tommorow ska vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är det svårt att komma i gång med xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 glöm inte halo2! och jag tror att splinter cell:pandora tommorow ska vara bra halo 2 har jag inte spelat så jag vet inte om det e bra men tror det så jag säger inget om de än. Splinter cell pandora tomorrow 2 hade jag till xb och det var tråkigt. (för mig) det var cooolt o vara spion. man kunde köra upp tilll 4 på en server 2spioner vs 2vakter/soldater. Och allla ville självklart vara spioner så man fick typ aldirg vara de. Och vara vakt var skit tråkigt som fan man bara gick runt runt runt. Eftersom spionerna gömmer sig där man inte ser dom. Krillepille : Nej det är lätt att komma igång men när du ska registrera dig så tar det en tid. För man ska skriva in alla uppgifter och man har inget tangentbord du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Xbox live är skit bra och skit kul! Man kan spela på internet med massa andra spelare. ett xbox live paket kostar 499kr . Då kan du spela på xbox live för ett år. sen måste du betala 500kr för att spela ett år till. Du måste ha kreditkort för att registrera dig. Du får en headset till xbox live paketet som du kan prata med folk på xbox live. Mer information kan du hitta på : Xbox live SV Edit : Jag behöver hjälp med xbox live! Jag kan logga in på den men när jag ska connecta med en server så står det: "the game was no longer aviable" det står så på alla servrar och alla spel jag har. Varför gör det de? och hur löser jag de? Din router kanske blockar trafiken till xboken? Vad är era GamerTags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Din router kanske blockar trafiken till xboken? Vad är era GamerTags? de funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kan säga att komma igång är ingentiung jämfört med att stänga av sitt konto. Tar evigheter och jag har fortfarande inte kunnat stänga av mitt, skit microsoft rentutsagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 du kanske ska veta att du int ekan ändra nick sen, du måste bestämma dig för ett i förväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kan säga att komma igång är ingentiung jämfört med att stänga av sitt konto. Tar evigheter och jag har fortfarande inte kunnat stänga av mitt, skit microsoft rentutsagt Står på xobxs hemsida hur man stänger av sin live account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vafan... Flasha skiten och kör Xbox Connect istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vafan... Flasha skiten och kör Xbox Connect istället eller Kai, så slipepr man betala pengar till nåt skitföretag. Sen är Kai mycket trevligare också btw. du behöver itne flasha för att köra XBConnect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Står på xobxs hemsida hur man stänger av sin live account Mjo, det är nytillagt. Förrut ringde jag kundtjänsten, dom skickade runt mig till massa olika ställen så jag pallade inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 när jag köpt live hur lägger jag till er då på friends list Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 när jag köpt live hur lägger jag till er då på friends list då är på xbox live menyn och klickar på playerlist s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Ye Ol' PS2 Internet adapter Owns Ya'll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts