l)@nn3 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tja! e d nån som vet hur man föröver mp3 låtar från datan till mobben? ja fick me nån skiva men ja vet inte om d har me d o göra sen fick man en sladd från mobilen till datan! så vet nån hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men installera först cd:n. Sedan tar du och stoppar in sladden i datorn och mobilen. Du "ska" ha en ny enhet någonstans. Typ "mobil" eller så. Där i ska det finnas en map som heter "musiK" och där ska du lägga in låtar du vill ha till din mobil. Min kompis har BT, men jag tror att det nästan är samma sak med sladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men installera först cd:n. Sedan tar du och stoppar in sladden i datorn och mobilen. Du "ska" ha en ny enhet någonstans. Typ "mobil" eller så. Där i ska det finnas en map som heter "musiK" och där ska du lägga in låtar du vill ha till din mobil. Min kompis har BT, men jag tror att det nästan är samma sak med sladd. kommer den nya enheten när man har kopplat in sladden eller? lr när man installerat skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
l)@nn3 Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 lyckades installera sen nu! men när ja ska ansluta till mobiels så kommer detta fram: Initiera anslutning till LG Desktop. Synkronisering misslyckades. Det gick inte att ansluta till mobiltelefonen. Kontrollera COM-porten och anslut i viloläge. nån som vet va som e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Sätt datorn i viloläge, sen kopplar du in kabeln och mobilen, sen stänger du av viloläget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts